اخبار اخبار تکنولوژی

پرفروش‌ترین گوشی هوشمند جهان/ آمار اخیر

تبلیغات بنری


پرفروش ترین گوشی هوشمند جهان / آمار اخیر

به گزارش مجله توژال؛ آیفون 15 عنوان پرفروش ترین گوشی جهان در سه ماهه دوم سال 2024 را از آن خود کرد و برادران بزرگتر آن یعنی آیفون 15 پرو مکس عنوان پرفروش ترین گوشی در سه ماهه اول و آیفون 15 پرو را به خود اختصاص دادند. رتبه اول دوم و سوم به ترتیب. آیفون 14 نیز در رتبه ششم این فهرست قرار گرفت.

در این مدت سامسونگ توانست 5 جایگاه را در بین 10 گوشی پرفروش بازار کسب کند. نسخه 5G گوشی گلکسی A15 در رتبه چهارم این لیست، نسخه 4G آن در رتبه ششم و گوشی سامسونگ A55 در رتبه هفتم قرار دارند. گوشی پرچمدار قدرتمند کره ای گلکسی اس 24 اولترا در رتبه نهم این لیست قرار گرفت. در انتهای لیست، گوشی میان رده سامسونگ گلکسی A05 قرار دارد.

در مقایسه با سه ماهه دوم سال 2023، تعداد پوزیشن های سامسونگ از 6 به 5 کاهش یافته است. طبق تصویر بالا، در آن بازه زمانی، نسخه 4G گلکسی A14 پرفروش ترین گوشی سامسونگ بوده و جایگاه های بعدی به این گوشی اختصاص یافته است. Galaxy A54، Galaxy A14 5G و Galaxy A14 Galaxy S23 Ultra، Galaxy A04e و Galaxy S23 Ultra. به ترتیب A34

این لیست نشان می دهد که استراتژی سامسونگ بر فروش گوشی های گران قیمت متمرکز شده است و همچنین این شرکت از میانگین فروش بالاتری نسبت به نسل قبل برخوردار است.

اما به غیر از اپل و سامسونگ، شیائومی نیز در این لیست نماینده دارد. Xiaomi 13C 4G دستگاه مقرون به صرفه این شرکت است که هشتمین گوشی پرفروش در سه ماهه دوم سال 2024 بوده است. دستگاه های شیائومی اکنون نه تنها در آسیا و خاورمیانه، بلکه در آفریقا، آمریکای لاتین و کارائیب به فروش می رسند. ; رویدادی که پایگاه کاربران این شرکت را گسترش داد.

با این محاسبه، پیش بینی می شود که دستگاه های شیائومی بیشتری در لیست پرفروش ترین گوشی های فصل های آینده قرار گیرند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال