اخبار اخبار سیاسی

اگر فردی به اصول دولت چهاردهم پایبند نیست نباید مسئولیت قبول کند

تبلیغات بنری


به گزارش کارشناس اقتصادی ایران، مسعود مازیکیان در دیدار با اعضای فراکسیون مستقل منطقه ای شورای اسلامی ایران، اجماع و همدلی را تنها راه حل مشکلات و حرکت موفق به جلو دانست و تشکیل دولت را تشکیل داد. یکی از مهمترین وظایف این روزهای او و همکارانش است: از زمانی که پایه های فعالیت جمعی گذاشته شد، سعی کردم نظرات همه گروه های شورای راهبری را جلب کنم و بهترین ها را انتخاب کنم. خزانه داری.

رئیس جمهور بر شرط سپردن مسئولیت به تمامی سطوح اداری در دولت چهاردهم با اعتقاد به همدلی و هم افزایی برای بهره مندی از همه توانمندی ها و یاری گرفتن از همه افراد توانمند فارغ از نژاد، گرایش سیاسی، جنسیت و جنس تاکید کرد. هر عامل دیگری و همچنین تلاش می‌کنم در راستای اجرای اسناد و سیاست‌های نظام باشم، اعلام و تصریح می‌کنم: اگر فردی به این اصول پایبند نباشد، نباید در این دولت مسئولیت بپذیرد.

با توجه به اینکه زبان مشترک دولت و مجلس برای حل مشکلات کشور ضروری است، اسناد عالی نظام و سیاست های کلی نظام، زبان مشترک بین دو مرجع است سیستم یا اجزای آن دارای اشکال یا ایراداتی هستند که باید سعی در اصلاح آن ها داشته باشیم، در غیر این صورت، نه تنها هیچکس حق توقف اجرای این سیاست ها را ندارد، بلکه عملکرد افراد نیز باید بر اساس کیفیت اجرا مورد ارزیابی قرار گیرد. این سیاست ها با در نظر گرفتن اختیارات و منابع در دسترس آنهاست.

11 نماینده جناح مستقل در مجلس نیز نظرات و نگرانی های خود را درباره انتظارات خود از دولت به ویژه در خصوص تشکیل دولت روشن کردند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال