اخبار اخبار جهان

دانلود عکس/ پنج شهربازی روباز تهران که تابستان امسال باید تجربه کنید

تبلیغات بنری


پنج پارک موضوعی روباز تهران که باید در تابستان امسال امتحان کنید

به گزارش مجله توژال؛ پارک های موضوعی مکان های تفریحی و عمومی در شهرها هستند. هیجان ناشی از هجوم آدرنالین و هیجان آنی ناشی از افزایش سرعت، بلند شدن یا واژگون شدن، دلیل طراحی تجهیزات شهربازی و رونق پارک های تفریحی است.

امروزه دو نوع شهربازی سرپوشیده و روباز وجود دارد. در شب های خنک تابستان، پارک های روباز رنگارنگ تر می شوند. شهربازی های روباز تهران مجهز به تجهیزات مدرن و استاندارد گزینه های بسیار خوبی برای سرگرمی های مهیج و مفرح برای کل خانواده است.

شهربازی پارک ارم

پارک ارم یکی از قدیمی ترین (تاسیس در سال 1350 هجری قمری) و بزرگ ترین (بیش از 70 هکتار) پارک ها و بوستان های تهران و ایران است که در کیلومتر چهارم بزرگراه تهران – کرج یا بزرگراه شیخ فضل الله نوری (بعد از شهید باکری) واقع شده است. . پل) در شرق مجموعه ورزشی آزادی در حاشیه رودخانه کن قرار دارد. کنارگذر ویژه پارک ارم در ابتدای بزرگراه شهید باکری (قابل دسترسی با ماشین شخصی) و ایستگاه مترو ارم سبز ساده ترین راه برای رسیدن به این شهربازی است.

پارک ارم علاوه بر فضای سبز و جنگلی بزرگ و زیبا برای پیک نیک، امکانات رفاهی مانند پارکینگ های فراوان، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، بوفه ها و رستوران ها و بسیاری از امکانات تفریحی مانند سه شهربازی روباز (لونا پارک 1، 2 و 3)، یک شهربازی سرپوشیده (با قلعه جادویی)، یک دریاچه مصنوعی (با امکان قایق سواری و ماهیگیری)، یک باغ وحش (شامل بیش از 110 گونه حیوانی) و یک تلگراف. تله کابین ارم پارک لونا پارک 1 و 2 را در مسیر رفت و برگشتی که از روی دریاچه می گذرد به هم متصل می کند.

بیش از 80 وسیله سرگرمی برای تمام سنین در سه پارک موضوعی استاندارد در فضای باز در مجموعه ارم نصب شده است. این پارک ها همه روزه از ساعت 17:30 تا 23:00 پذیرای گردشگران هستند.

فریزبی، ستاره اسپینر، چتر نجات، آستروجت، تاپ اسپین، سقوط آزاد 85 متر، تاب غول پیکر، اسکیت U شکل، ترن هوایی، ترن هوایی 65 متری، سورتمه، ترن هوایی، زیپ لاین، تقویت کننده، کاترپیلار، ماشین الکتریکی و سینمای 4 بعدی بخشی هستند. از ماشین‌های مناسب بزرگسالان، کالسکه‌های اسب‌کشی، تشک‌های بادی، هواپیماهای کوچک، ماشین‌های فضایی، استخرهای توپ، قطارهای شاد، کشتی‌های کودکانه و سرسره‌های آبشاری از جمله وسایل سواری مناسب برای کودکان در شهربازی پارک ارم هستند.

شهربازی استارلند برج میلاد

برج میلاد نماد پایتخت و یکی از مهمترین مجموعه های فرهنگی و تفریحی تهران است که در قلب شهر (محله کوی نصر) قرار دارد. پارک تفریحی، بولینگ و مجتمع بیلیارد استارلند یک بخش تفریحی و محبوب تازه تاسیس (شهریور 1400) در ضلع غربی برج میلاد است.

توصیه می شود با وسایل نقلیه عمومی به ایستگاه مترو میلاد برج و در بزرگراه شیخ فضل الله نوری به خروجی میلاد برج برسید تا با ماشین شخصی به استارلند برسید. پارک تفریحی استارلند برج میلاد همه روزه از ساعت 16 الی 24 آماده پذیرایی از گردشگران می باشد.

پنج پارک موضوعی روباز تهران که باید در تابستان امسال امتحان کنید

از نقاط قوت شهربازی استارلند در نگاه گردشگران می توان به سهولت دسترسی، امکانات تفریحی مناسب برای کودکان و بزرگسالان، تجهیزات استاندارد، مدرن و متنوع و قیمت مناسب اشاره کرد. ماشین برقی، بازی نرم، فریزبی، بشقاب پرنده، ترن هوایی، ترن هوایی کودکان، تاب آسمان، ترن هوایی، ترن هوایی و شوت توپ بخشی از تجهیزات سرگرمی این شهربازی است. بوفه، کافه، رستوران، سرویس بهداشتی و پارکینگ از امکانات رفاهی و خدماتی است که پارک تفریحی فضای باز استارلند ارائه می کند.

پارک تفریحی دریاچه چیتگر

مجموعه چیتگر یا شهدای خلیج فارس در منطقه 22 غرب تهران واقع شده است. دریاچه مصنوعی زیبای 130 هکتاری و امکانات تفریحی عالی این مجموعه فرصت متفاوت و جذابی را برای تفریح ​​و ورزش برای پایتخت نشینان و گردشگران فراهم کرده است. دسترسی به پارکینگ دریاچه چیتگر از طریق اتوبان شهید خرازی و خروجی بلوار دریاچه امکان پذیر است. ایستگاه چیتگر نزدیک ترین ایستگاه مترو به دریاچه و شهربازی است.

قایق سواری دریاچه، سوئینگ، رالی، قطار، آکروجت، کارتینگ، اسکی هوایی، پرش آسمان، ماشین دریفت، سینمای توپخانه، سافاری وحشت، چرخ و فلک، ماشین الکتریکی، برج هیجان و گلایدر (نوعی زیپ لاین) بخشی از استاندارد هستند. تجهیزات شهربازی روباز دریاچه چیتگر تهران. چتربازی با تشک بادی و اسکای هواپیما از تجهیزات سرگرمی هیجان انگیز مجتمع بام لند چیتگر است.

شهربازی Land of Legends

بوستان بسیج در منطقه 14 شهرداری، محله فرح آباد تهران و در مرز غربی بزرگراه بسیج (حدفاصل تقاطع اتوبان محلاتی و خیابان گلستان) واقع شده است. این پارک یکی از فضاهای سبز شهری معروف در جنوب شرقی تهران است. پارکینگ پاساژ بستان در تقاطع خیابان ابوذر و اتوبان محلاتی (ضلع شمال شرقی خیابان ابوذر) واقع شده است. ایستگاه مترو پاسیگ در فاصله بسیار کمی از این پارک قرار دارد.

پنج پارک موضوعی روباز تهران که باید در تابستان امسال امتحان کنید

شهربازی بسیج یا سرزمین افسانه ها یکی از شهربازی های تهران است. این پارک موضوعی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 18:00 تا 24:00 و روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت 17:00 تا 1:00 فعالیت می کند. استفاده از امکانات تفریحی این پارک از شنبه تا سه شنبه شامل 30 درصد تخفیف می باشد. پارکینگ، حمام، بوفه و فودکورت از جمله امکانات رفاهی Land of Legends در پارک پاسیگ است.

از امکانات تفریحی در سرزمین افسانه ها در پارک پاسیگ می توان به فریزبی، ماشین الکتریکی، چرخ و فلک، یو اسکیت برد، سینمای 9 بعدی، الاکلنگ هوایی، استخر توپ، بشقاب پرنده، رودخانه وحشی، خانواده اشاره کرد. قطار، فرش پرنده و میمون فضایی. و یک ماشین لیزری و یک سورتمه.

شهربازی نهج البلاغه

بوستان نهج البلاغه یکی از بهترین پارک های تهران در میانه دره فرحزاد، غرب پایتخت و دو شهر است. رودخانه پونک از میان این پارک دره می گذرد. بوستان نهج البلاغه شامل چهار فاز است که فاز اول و دوم آن به بهره برداری رسیده است. شهربازی نهج البلاغه و پل معلق آسمان از قسمت های مفرح و جذاب فاز دوم اورستان است. پارکینگ غربی پارک نهج البلاغه در انتهای خیابان عربشاهی واقع شده است. ایستگاه های یادگار امام و اشرفی اصفهانی نزدیک ترین ایستگاه های مترو تهران به پارک نهج البلاغه هستند.

پل معلق آسمان با 65 متر ارتفاع، 285 متر طول و 2 متر عرض از روی دره و رودخانه بنک می گذرد و پارک نهج بلاغه را به پارک بردسان متصل می کند.

شهربازی نهج البلاغه همه روزه از ساعت 16 تا 24 پذیرای بازدیدکنندگان است. سافاری وحشت، قطره هوایی، پیست پرش آسمان، قایق پرش آب، کشتی صبا، تاب دلقک، ترامپولین، بیلیارد، هاکی، هندبال، دربی، سرعت هندی و ویبراتور از جمله تجهیزات استاندارد شهربازی تهران است. از امکانات موجود در پارک موضوعی نهج البلاغه می توان به رستوران، کافه، بوفه، سرویس بهداشتی و پارکینگ اشاره کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال