اخبار اخبار اقتصادی

عوامل نسبتا منفی برای نفت مشهود است

تبلیغات بنری


عوامل منفی برای نفت نسبتاً مشخص است

به گزارش توژال به نقل از FX Street، نفت برای WTI 0.6 درصد افزایش یافت و به 76.45 دلار در هر بشکه رسید، اما این تنها نیمی از جهش در معاملات اولیه پس از آخر هفته بود.

با بسته شدن نفت به زیر میانگین متحرک 200 هفته ای در هفته گذشته برای اولین بار از ژانویه 2020 و عدم حرکت سریع به بالای آن، یک سیگنال فنی مهم در حال حاضر در نفت شکل می گیرد.

معامله‌گران محتاط احتمالاً ترجیح می‌دهند منتظر یک شکست به زیر 75 دلار باشند، که باعث شکست فنی حمایت در محدوده پایین‌ترین سطح 16 ماهه می‌شود.

هفته گذشته، در بازه‌های زمانی روزانه، فروش فعال نفت میانگین متحرک 200 روزه را لمس کرد که نشان‌دهنده یک پیروزی موقت برای خرس‌ها بود.

از سوی دیگر، نفت تاکنون برخلاف آنچه در پایان ماه می و همچنین در ماه های فوریه و نوامبر رخ داد، توانسته است از فروش هیجانی شدید بر اساس شکستن این سطح اجتناب کند.

نفت تاکنون به دلیل تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه نتوانسته است بر پس‌زمینه خبری مطلوب غلبه کند. علاوه بر این، در نیمه دوم هفته گذشته، گزارش‌ها حاکی از آن است که موجودی‌های تجاری با 3.7 میلیون کاهش به 436.5 میلیون (-4.5٪ سالانه) در جذب خریداران ناکام ماندند.

لازم به ذکر است یکی از عوامل نسبتاً منفی نفت، افزایش 3 درصدی تعداد سکوهای اکتشاف نفت به 482 سکو و ادامه تولید بی سابقه در آمریکا به میزان 13.3 میلیون بشکه در روز است.

با این حال، مهم ترین عامل فروش نشانه هایی از رکود اقتصادی است، چیزی که بازار از آن می ترسد. تاکنون، این امر در مخارج مصرف‌کننده کمتر، فشار قیمت‌های پایین‌تر و فروش ضعیف‌تر خانه منعکس شده است.

این هفته بازار شاهد خواهد بود که فدرال رزرو چگونه مسیر اقتصاد در روز چهارشنبه و داده های بازار مسکن را در اواخر هفته ارزیابی می کند.

این مجموعه داده ها به قدری قدرتمند و تأثیرگذار است که منجر به فروش نفت می شود یا برعکس، به طور قانع کننده ای از خرید حمایت می کند. // شبکه اطلاع رسانی طلا و سکه

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال