اخبار اخبار سیاسی

کاهش نسبی دمای برخی استان‌ها از امروز

تبلیغات بنری


صادق زایان در گفت و گو با اقتصاددان ایرانی وی افزود: برای روز یکشنبه (18 مرداد) کاهش دما در شمال کشور یعنی آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان شمالی، خراسان شمالی، زنجان، قزوین، مرکزی و مازندران پیش بینی می شود. تا حدودی استانداری البرز.

وی ادامه داد: افزایش دما در نیمه شرقی و غربی کشور طی این روز دور از انتظار نخواهد بود و پیش بینی می شود دما در سایر نقاط کشور بدون تغییر بماند.

رئیس مرکز ملی پیش بینی خطرات جوی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه در روز دوشنبه (17 مرداد) در نیمه شمالی کشور کاهش دما خواهیم داشت و دما در اکثر نقاط 10 درصد کاهش خواهد داشت. تا 1 درجه سانتیگراد 5 درجه سانتیگراد. دمای هوا در جنوب استان های بوشهر، هرمزگان و فارس یک تا دو درجه سانتی گراد کاهش می یابد و در سایر مناطق بدون تغییر خواهد بود.

وی ادامه داد: روز سه شنبه (18 مرداد) در استان های واقع در شمال غرب کشور از جمله آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و زنجان افزایش دما و در سایر استان ها کاهش یا بدون تغییر دما پیش بینی می شود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران سازمان هواشناسی از روز چهارشنبه (۱۹ مردادماه) در برخی مناطق کشور دمای هوا یک تا دو درجه سانتیگراد افزایش می یابد.

زیان در پایان با اشاره به وضعیت دمایی استان تهران گفت: از فردا (18 مرداد) کاهش دما برای استان تهران پیش بینی می شود و سردترین روز این استان روز سه شنبه (18 مرداد) با 38 درجه خواهد بود. درجه سانتیگراد و دمای هوا از چهارشنبه کمی افزایش می یابد اما به دمای هفته گذشته نمی رسد زیرا هفته گرم بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال