اخبار اخبار ورزشی

رفتن عبدالکریم به سود پرسپولیس بود

تبلیغات بنری


حامد درخشان وی در گفت وگو با خبرنگار توژال درباره وضعیت نقل و انتقالات پرسپولیس گفت: خوشحالم که چند بازیکن تاثیرگذار را در اختیار دارم چرا که این بازیکنان می توانند در یک لحظه نتیجه را تغییر دهند. بازیکن مراکشی سابقه حضور در جام های جهانی را دارد و می تواند به ما کمک کند. البته امیدوارم بتوانیم اورونوف را در تیم نگه داریم چون امسال کار سختی در آسیا و لیگ برتر داریم.

وی در خصوص مشخص شدن برنامه بازی های پرسپولیس در لیگ گفت: در هفته های اول بازی های سختی انجام می دهیم اما برای تیمی که می خواهد برنده شود فرقی نمی کند در کدام هفته و با چه تیمی بازی کند. . به هر حال ما باید با تیم های قوی بازی کنیم و مهم این است که در هر بازی موفق باشیم، امیدوارم در نیم فصل اول امتیازات خوبی کسب کنیم تا مجبور نباشیم در نیم فصل دوم فشار بیاوریم فصل.

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس درباره حضور یحیی گل محمدی روی نیمکت فولاد در فصل آینده گفت: یحیی گل محمدی می تواند با سبک خود فولاد را به صدر جدول برساند و زنگ خطری برای سایر تیم ها باشد. امیدوارم با فولاد در لیگ برتر موفق شود و دل هواداران خوزستانی را شاد کند.

درخشان: رفتن عبدالکریم به نفع پرسپولیس بود/علی پور و احمدزاده غافل نبودند

درخشان درباره بازگشت بازیکنان سابق پرسپولیس مانند فرشاد احمدزاده و علی علیپور گفت: آنها به کشورشان بازگشته اند و از این بابت بسیار خوشحالم. آنها به اندازه برخی بازیکنان نادان نبودند. علی علیپور و فرشاد احمدزاده در اروپا بازی کرده اند و شک ندارم که می توانند به تیم کمک کنند. پس باید امسال خط حمله خطرناکی از پرسپولیس ببینیم چون بهترین ها را داریم. شگفت انگیز است که هر بازیکنی که در پرسپولیس بازی می کند بزرگ می شود و می خواهد سریع برود! پرسپولیس جایی است که بازیکنان را به دنیا معرفی می کند اما بازیکنان نباید گذشته خود را فراموش کنند.

وی همچنین به جدایی عبدالکریم حسن مدافع قطری از پرسپولیس اشاره کرد و اظهار داشت: خوب است که عبدالکریم از پرسپولیس جدا شد زیرا با این 70 میلیارد به بودجه پرسپولیس اضافه شد و باشگاه می تواند خوب جذب کند. بازیکنان.” “با این پول.”

پرسپولیسی ها نباید به دنبال دروازه بان های خانگی باشند چرا که به یک دروازه بان شش دانگ نیاز دارند که در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال