اخبار اخبار ورزشی

خبر بد گواردیولا برای مدعیان لیگ جزیره

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، پپ گواردیولا پس از انتخاب به عنوان سرمربی منچسترسیتی، تمام معادلات لیگ برتر انگلیس را به هم زد. سیتی با او به اولین نیروی بلامنازع لیگ برتر انگلیس تبدیل شد و توانست برای اولین بار در تاریخ قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود.

سیتی و گواردیولا در هفت فصل گذشته 6 قهرمانی لیگ برتر را به دست آورده اند و نشان می دهد که این تیم نمی تواند با سیتیزن ها رقابت کند و لیگ برتر به یک انحصار تبدیل شده است.

به گزارش اسپورت، گواردیولا می گوید احتمال تمدید قراردادش با سیتی وجود دارد و این خبر خوبی برای مدعیان قهرمانی در این لیگ نیست.

وی گفت: ما در هفت سال گذشته 6 قهرمانی لیگ برتر انگلیس را به دست آوردیم و این نشان دهنده عملکرد خوب ما است. طبیعی است که هر تیمی می خواهد ما را شکست دهد، اما ما هم می خواهیم به روند خوب خود ادامه دهیم و از عنوان قهرمانی دفاع کنیم. هیچ چیز در مورد آینده مشخص نیست اما این احتمال وجود دارد که قراردادم را با سیتی تمدید کنم. بعید نیست که در تیم ادامه دهم. من نگفتم که می خواهم از این تیم بروم، برعکس، می خواهم بمانم، اما ابتدا باید مطمئن شویم که ماندن در تیم تصمیم درستی است.

گواردیولا درباره وضعیت تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: تابستان آرامی را تجربه می کنیم و مدیر ورزشی تیم اغلب با من تماس نمی گیرد.

وی درباره احتمال جدایی ادرسون گفت: از صمیم قلب دوست دارم ادرسون در تیم بماند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال