اخبار اخبار عمومی

روند استفاده از تتر در پرداخت های بین المللی

تبلیغات بنری


فرآیند پرداخت با تتر در کیف پول یا صرافی بسیار ساده است و تنها نیاز به وارد کردن آدرس کیف پول مقصد و سپس مبلغ مورد نیاز دارد.

روند استفاده از Tether در پرداخت های بین المللی

پیوند مراحل پرداخت

ارز دیجیتال تتر بر اساس فناوری بلاک چین پیاده‌سازی می‌شود و تراکنش‌های آن در صرافی ارزهای دیجیتال انجام می‌شود. به طور کلی، دو روش برای پرداخت با تتر وجود دارد: پرداخت مستقیم از طریق کیف پول یا صرافی ارز دیجیتال و پرداخت از طریق درگاه پرداخت ارز دیجیتال. برای انجام تراکنش با Tether، می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

یک صرافی ارز دیجیتال را انتخاب کنید

برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال که قیمت تتر در آن‌ها در لیست ارزهای دیجیتال پذیرفته شده دیده می‌شود، بایننس، کوین‌بیس، کراکن و بیت‌فینکس هستند که باید با ایجاد حساب کاربری در یکی از این صرافی‌ها تأیید کنید.

مانده حساب سپرده

پس از ایجاد حساب، باید موجودی را از طریق روش های رایج پرداخت مانند انتقال بانکی یا کارت اعتباری واریز کنید. هنگام واریز، مطمئن شوید که آدرس Tether را درست وارد کرده اید، زیرا در صورت وارد کردن آدرس اشتباه امکان بازپرداخت وجود ندارد.

پرداخت بدون کیف پولی که بتواند Tether را ذخیره کند امکان پذیر نیست. ابتدا به یک کیف پول حاوی تعداد مورد نیاز Tether نیاز دارید. در برخی از صرافی‌های ارزهای دیجیتال، یک کیف پول درون‌برنامه‌ای برای خرید و ذخیره Tether ارائه می‌شود.

آدرس کیف پول مقصد

صرف نظر از روش پرداخت انتخابی، داشتن آدرس کیف پول مقصد یکی از الزامات پرداخت با تتر است. چه با شخص یا شرکتی سروکار داشته باشید، باید آدرس کیف پول دیجیتال آنها را داشته باشید.

بارداری

خدمات پرداخت

اگر قصد دارید تتر را به یک شرکت یا شخص آشنا منتقل کنید، می‌توانید این کار را مستقیماً و بدون نیاز به خدمات و تنها از طریق یک کیف پول یا صرافی معتبر ارز دیجیتال انجام دهید. اما در موارد دیگر، به خصوص زمانی که هیچ شناختی از طرف مقابل ندارید، توصیه می شود از درگاه پرداخت ارز دیجیتال استفاده کنید که نوعی اعتبار و اعتماد را به همراه دارد. با کمک درگاه های پرداخت می توانید فرآیند پرداخت را به صورت کاملا اصولی و شفاف انجام دهید.

با وجود این موارد، می توانید به راحتی با استفاده از Tether پرداخت ها را انجام دهید. البته، به خاطر داشته باشید که بسته به موقعیت و وب سایت یا سرویس مورد نظر، احتمالاً موارد دیگری نیز ضروری خواهد بود. با این حال، راه اندازی و مدیریت کیف پول Tether و دریافت مقدار مورد نیاز Tether در آن یکی از اولین گام ها برای پرداخت های موفق با این توکن است.

نتیجه

پرداخت با تتر روشی مطمئن و کارآمد برای انجام تراکنش ها و پرداخت ها در دنیای ارزهای دیجیتال است. برای استفاده از Tether به عنوان روش پرداخت، به کیف پول Tether نیاز دارید و باید مقدار مورد نیاز Tether را در آن داشته باشید. در مرحله بعد می توانید با انتخاب فروشنده و سرویس مورد نظر و ارائه آدرس کیف پول تتر، هزینه تراکنش های تتر را پرداخت کنید. مراحل بالا کلی هستند و ممکن است از یک صرافی به صرافی دیگر متفاوت باشند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال