اخبار اخبار ورزشی

برای جهانی اوزان غیرالمپیکی آماده می‌شوم

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، هفتمین و آخرین مرحله اردوی تیم کشتی فرنگی بزرگسالان برای حضور در بازی های المپیک 2024 پاریس از 1 تا 12 مردادماه ادامه خواهد داشت. طبق نظر کادر فنی 6 کشتی گیر المپیکی به همراه سایر ملی پوشان به این مرحله دعوت شدند.

اسامی دعوت شدگان به شرح زیر است:

60 کیلوگرم: مهدی محسنی نژاد، بویا دادمرز، سجاد عباسپور
67 کیلوگرم: سعید اسماعیلی، آرمین محبیب و ابوالفضل علایی
77 کیلوگرم: امین کاویانی نژاد، امیر عبدی و رضا ساکی
87 کیلوگرم: علیرضا محمدی، بهروز هدایت و محمد النقوسی
97 کیلوگرم: محمدهادی صرافی، امیررضا اکبری، شایان حبیب زری
130 کیلوگرم: امین میرزازاده، مهرداد کلوند و ابوالازل میرزاده

حضور پویای دودمارس در وزن 60 کیلوگرم در فهرست اعلام شده ما را وادار کرد که به سمت آن برویم.

دادمارها وی روز سه شنبه در گفت و گو با مجله توژال گفت: مرحله نهایی اردوی تیم ملی کشتی فرنگی قبل از المپیک اول مردادماه برگزار می شود و با دستور کادر فنی 18 کشتی گیر به این اردو دعوت شده اند. در این اردو با صلاحدید کادر فنی و سرمربی تیم ملی به وزن 60 کیلوگرم رسیدم. حضور من در این وزن به این دلیل است که کمتر از 40 روز دیگر مسابقات در روسیه برگزار می شود.

دومرز: وزنم را تغییر ندادم/برای اوزان غیر المپیکی جهانی آماده می شوم

با اشاره به اینکه مهم ترین هدفم سال ها حضور در مسابقات بین المللی وزن 55 کیلوگرم بوده است، خاطرنشان کرد: تصمیم نداشتم وزنم را تغییر دهم و به اوزان المپیک بروم هر چند تمام تلاشم را معطوف به کسب عنوان قهرمانی کردم. . مدال های جهانی رقابت های جهانی در 4 وزن غیر المپیکی آبان ماه آینده در آلبانی برگزار می شود و پس از المپیک نمایندگان کشورمان در این پیکارها حضور خواهند داشت.

دومرز گفت: سال گذشته برای من در سکوی قهرمانی بسیار موفق بود و البته لحظات تلخ و شیرین زیادی داشت. بهترین خاطراتم مربوط به کسب اولین مدال جهانی برای ایذه بود و از طرفی بدترین آن ناکامی در مسابقات جهانی بلگراد 2022 و لغو قرارداد کاری گروهی از کارگران خارجی ملی پوشان فولاد ایران بود. شرکت، گروهی که این شرکت در زمان لشکرکشی دستور اخراج ما از آن را صادر کرد، اما با وجود این ناکامی ها، دوباره کار کرد و من توانستم دوباره اعتماد به نفسم را زنده کنم.

وی به وضعیت استخدامی خود نیز اشاره کرد و افزود: کارمند هیچ شرکتی نیستم و امیدوارم مسئولان منطقه بتوانند شرایط استخدامی ورزشکاران را در اولویت قرار دهند.

دارنده مدال برنز جهان 2023 بلگراد درباره کسب پنج سهمیه المپیک خوزستان در پاریس گفت: برای اولین بار است که 5 نماینده استان به محل برگزاری المپیک اعزام می شوند و امیدوارم این رویه در استان خوزستان ادامه داشته باشد. در پاریس همه ملی پوشان کشتی شانس کسب مدال دارند اما موفقیت در این بازی ها به روز رقابت نمایندگان کشتی کشورمان بستگی دارد. البته برای کسب مدال باید ترس و استرس را کنار گذاشت و بدون کوچکترین بار روانی بهترین عملکرد خود را ارائه داد.

دومرز: وزنم را تغییر ندادم/برای اوزان غیر المپیکی جهانی آماده می شوم

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال