اخبار اخبار تکنولوژی

تفاهمنامه خرید ۲ محصول دانش بنیان در حاشیه نمایشگاه اربعین منعقد شد

تبلیغات بنری


به گزارش گروه اقتصادی علم و آموزش ایران معرفی محصولات و خدمات شرکت های دانش بنیان در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی این روز یکشنبه 10 تیرماه 1403 با هدف معرفی دستاوردها و محصولات فناورانه شرکت های دانش، فناور و خلاق برای پاسخگویی به نیاز زائرین اربعین با همت صندوق خلاقیت و شکوفایی و با همکاری پزشکی حمد بود. شرکت. ستاد توسعه و بازسازی آستانه عتبات عالیات و ستاد اربعین حسینی با حضور محمدصادق خیاطیان رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری و سید حیدر محمدی معاون وزیر معاونت بهداشتی، درمان و آموزش پزشکی با حضور رئیس سازمان غذا و دارو و نمایندگان هیئت‌ها و موکب‌ها، علاوه بر 50 شرکت دانش‌آموزی، فناوری و خلاق، در محل ستاد مرکزی صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد.

در حاشیه نمایشگاه «معرفی محصولات و خدمات شرکت های دانش در راستای خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی» تفاهم نامه خرید دو محصول شرکت دانش با استفاده از تسهیلات لیزینگ منعقد شد تاسیس صندوق نوآوری و شکوفایی بین یک شرکت دانش بنیان و یک موکب از استان یزد منعقد شد.

بر اساس این تفاهم نامه کاروان خادم الرضا(ع) استان یزد با استفاده از تسهیلات اجاره ای صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری نمایندگی شهید بهشتی، دو محصول را از شرکت معرفیه برای خدمت رسانی به زائران مراسم اربعین خریداری کرد. صندوق تحقیقات و فناوری.

این محصولات شامل خط پخت اتوماتیک برنج (با امکاناتی نظیر کاهش چشمگیر میزان آب و گاز مصرفی) و قابلمه 500 لیتری دوجداره به ارزش 2800 میلیارد تومان می باشد.

امضای تفاهم نامه خرید دو محصول دانش در حاشیه نمایشگاه اربعین

مردم اربعین با دانستن مبانی می توانند نیازهای خود را برطرف کنند
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری در جمع مسئولان شرکت های دانش، فناور و خلاق و نمایندگان هیئت ها و موکب های حاضر در این نمایشگاه گفت: یکی از قابلیت های مهم شرکت های دانش بنیان نقش آفرینی در عرصه های مختلف است. رویدادهای کشور

محمدصادق خیاطیان وی افزود: مراسم راهپیمایی اربعین حسینی نیز یکی از رویدادهای مهمی است که شرکت های مبتنی بر دانش و خلاقیت می توانند با به نمایش گذاشتن فناوری ها، محصولات و دستاوردهای خود به زائران رسیدگی کنند. مخاطبان اصلی این رویداد و نمایشگاه هیئت ها و موکب های خدمات رسانی به زائران در جاده اربعین هستند.

وی خاطرنشان کرد: برای دومین سال شاهد برگزاری چهلمین سالگرد در صندوق نوآوری هستیم. این رویداد را با دو هدف دنبال می کنیم. اولین هدف، آشنایی عموم مردم با دستاوردها و توانمندی های شرکت های دانش بنیان و فرهنگ سازی در این زمینه است. بسیاری از این محصولات و دستاوردها در زندگی افراد مورد استفاده قرار می گیرد و سعی می کنیم در قالب برگزاری چنین رویدادهایی کاربردهای این محصولات و خدمات را به نمایش بگذاریم. هدف دوم از برگزاری این رویداد، ارائه فناوری‌ها، محصولات و خدمات دانش‌بنیان است که موجب رفاه بیشتر زائران در مسیر پیاده روی اربعین شود.

رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی تصریح کرد: در مراسم امروز 50 شرکت دانش، فناور و خلاق در حوزه های بهداشت، درمان، ارتباطات، فناوری اطلاعات، حمل و نقل، خدمات لجستیک، بیمه و صنایع خلاق و فرهنگی محصولات خود را ارائه کردند. وی افزود: البته بخش کوچکی از توانمندی ها و دستاوردهای شرکت های فعال در این حوزه و همراهان آنها در راهپیمایی اربعین می توانند نیازهای خود را برای ارائه حداکثری خدمات به زائران حسینیه الاربعین ارائه کنند. از طریق محصولات دانش شرکت های فناور و خلاق در این نمایشگاه حضور دارند.

وی تصریح کرد: ماموریت اولیه صندوق نوآوری و شکوفایی حمایت از تامین مالی شرکت های دانش بنیان است و سعی می کنیم علاوه بر ارائه انواع تسهیلات به این شرکت ها، از طریق لیزینگ (تسهیلات برای) شرکت های دانش بنیان را نیز ارائه دهیم. فروش اقساطی محصولات دانش بنیان به خریداران حقوقی یا حقیقی). در فروش محصولات خود به ما کمک می کنند و امروز نمونه ای از این حمایت ها را در قالب تفاهم نامه بین شرکت دانش بنیان (فروشنده) و موکب (خریدار) مشاهده کردید.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال