اخبار اخبار فرهنگی

«تکیه‌ کوچیک» محسن چاوشی شنیدنی شد+صوت

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار موسیقی مجله «توژال»، آهنگسازی «تکیه کوشیک» با ترانه ای است. امید روزبانوشتن و آواز خواندن محسن چاوشی و تنظیم رضا فودیان در مدح حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام همزمان با ماه محرم و ایام سوگواری شهادت امام حسین علیه السلام و یاران باوفایش صادر شده است. .

مهدی کریمی میکس و مسترینگ شهاب جعفرنژاد طراحی جلد و حمید التلخابی چاپخانه عهده دار این کار بود.

چاوشی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با انتشار پستی «آسمان کوشیک» نوشت: «شمع عزایت را خاموش نکردم/آن آسایشگاه کوچیکو را فراموش نکردم».

برای گوش دادن به آهنگ Tekye Çaşık به اینجا بروید.

ترانه شد

چاوشی آهنگساز و خواننده موسیقی پاپ یکی از هنرمندانی است که بیش از 20 سال است که عاشقانه ها و دردهای جامعه خود را در قالب آثار موسیقایی روایت می کند و طرفدارانش همچنان در این زمینه به فعالیت خود ادامه می دهند.

چاوشی علاوه بر راه اندازی «انجمن حیدر» برای حمایت از ایتام و نیازمندان و تهیه و توزیع غذا با راه اندازی کمپین هایی در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، فعالیت های اجتماعی و خیریه زیادی از جمله ارائه کمک هزینه درمان را انجام داد. آزادی زندانیان به دلیل جرایم غیرعمد و ارائه باج برای نجات آنها از اعدام.

این آهنگساز و خواننده در سال های اخیر آثاری را با موضوع شهادت حضرت علی (علیه السلام) و سیدالشهدا (علیه السلام) و ایام سوگواری محرم و صفر ساخته و منتشر کرده است. او در محرم سال گذشته «سرود خون» را با شعری از امید روزبه و گزیده ای از نوحه ای باستانی به عنوان نذر محرم و ارادت شخصی خود به مردم کربلا منتشر کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال