اخبار اخبار تکنولوژی

شهید رئیسی حلقه وصل گروه‌های مختلف فکری در جامعه بود

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن وزارت علوم و آموزش و پرورش کارشناس اقتصاد ایران از وزارت علوم کلانتری عبدالحسین وی در مراسم اختتامیه همایش شعر دانشجویی شهید رئیس جمهور در دانشگاه سوره گفت: درباره وصف شهید آیت الله رئیسی بسیار صحبت شده است و رهبر معظم انقلاب نیز ویژگی ها و خصلت های ایشان را مطرح کرده اند. جزئیات در مناسبت های مختلف

وی افزود: یکی از ویژگی های مهم و مفید رئیس جمهور شهید این است که آیت الله رئیسی اهل الوصل بود و به فصل نگاه نمی کرد. رضوی نه تنها در حکومت، حتی در دوره ای که در قوه قضائیه و آستان قدس حضور داشت، به طور عجیبی انسانی صلح طلب، هماهنگ، دوست داشتنی، دوست داشتنی و مرتبط بود که رسانه ها گزارش دادند و برخی او را شهید کلیدی خواندند. .

کلانتری ادامه داد: این تنوع فکری حتی در دولت هم دیده می شود. این به برکت شهید رئیسی بود که توانست آنها را دور هم جمع کند و به دولت یادآوری کند که همکاری، توانایی و اعتقاد به آنچه می توانیم انجام دهیم و کار کنیم برای مردم مهم است و نظرات سیاسی کمترین اهمیت را دارد. به آنها.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: به چنین چهره هایی نیاز داریم که کشور را به این مسیر برگردانند. آنها ضمن پایبندی به اصول و آرمان های انقلاب می توانند این کشتی بزرگ را ببینند و برای سوار شدن به آن از همه کارشناسان کمک بگیرند. این حلقه گم شده ماست. الان در جامعه شکاف های بزرگی داریم به خصوص در مواردی مثل انتخابات به تعویق می افتد و این به نفع جامعه نیست.

کلانتری با اشاره به حباب های کاذب دانشی که در جامعه شکل گرفته است، گفت: حباب های دانش شکل گرفته و هر گروهی در حباب دانش خود را کاملاً حق می داند. ما باید این حباب های نادرست دانش را از بین ببریم و حلقه های متصل تشکیل دهیم.

شهید رئیسی رابط بین گروه های مختلف فکری جامعه بود

وی افزود: نظر من این است که شاعران این پتانسیل را دارند که این حباب های شناختی کاذب را بشکنند تا از فضاهای مختلف شناختی بازدید کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم تصریح کرد: این موضوعاتی که بیان شده در شبکه های اجتماعی ظاهر می شود و شبکه های اجتماعی به وسیله ای برای ایجاد کلونی با یک دست تبدیل شده اند. آنها در یک حباب می مانند، صحبت می کنند، تایید می شوند و چیز دیگری نمی بینند. شبکه ای دیگر، گروهی دیگر در فضایی دیگر دوباره همان استراتژی را داشتند و همین باعث شد شکاف ها بسیار زیاد شود. شهید رئیسی این نگاه را به معنای واقعی نداشت. او از یک سو به ذات و ذات انسان اعتقاد داشت و از سوی دیگر به توانمندی های انقلاب اعتماد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در پایان بر نقش شعر و شاعر در از بین بردن حباب های کاذب شناختی تاکید کرد و گفت: شاعران می توانند پل بسازند، شاعران می توانند ارتباط و ارتباط برقرار کنند، شاعران می توانند حلقه های شناختی را به هم متصل کنند و شاعران می توانند حلقه های شناختی را به هم متصل کنند. قادر به آن هستند. به تصویر کشیدن این گوهر مشترک و جلوگیری از این درگیری ها که به صلاح جامعه نیست.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال