اخبار اخبار ورزشی

ناهید کیانی در پاسخ به کسب طلای المپیک: حتما

تبلیغات بنری


ناهید کیانی در گفت وگو با مجله توژال درباره جایگاه نهایی خود برای حضور در المپیک 2024 پاریس گفت: شرایط خوبی دارم و تمرینات خوبی دارم و امیدواریم با آمادگی 100 درصدی در المپیک پاریس حاضر شویم. در حال حاضر در اوج نیستیم و وزن مان 95 درصد است و نباید در اوج باشیم، اما هر روز 10 درصد به اوج خود نزدیک می شویم و در آستانه المپیک 100 درصد آماده خواهیم بود.

وی درباره حریفان اصلی خود در المپیک 2024 گفت: حریفان اصلی من از انگلیس، کیمیا علیزاده از بلغارستان و رقیبی از چین رده اول هستند. در وزن من اکثراً مدال آوران جهان و المپیک هستند، هیچکس را دست کم نمی گیرم، چیزهای زیادی می دانم، رقبای خود را آنالیز کرده ام و در شرایط خوبی هستم.

تکواندوکار المپیکی ایران با اشاره به اینکه هدف من این است که نه بیشتر و نه کمتر، بهترین باشم، گفت: معتقدم فقط خودم بودن برای کسب مدال المپیک کافی است.

کیانی در خصوص انتظارات مسئولان در آستانه المپیک پاریس گفت: هر چه به المپیک نزدیک می شویم نیاز به آرامش روحی و روانی بیشتر است و این امر با حمایت مسئولان انجام می شود تا هیچ گونه نداشته باشیم. . نگرانی جز تمرین و مسابقه.

وی درباره جو تیم ملی نیز بیان کرد: فضای خوبی داریم و همه همدل هستیم.

تکواندوکار المپیکی ایران با اشاره به اینکه از مردم می خواهم در این مسیر دعا کنند، گفت: به انرژی مثبت آنها نیاز داریم و تا آخر عمر برای شادی مردم می جنگم و امیدوارم در این راه ما را همراهی کنند.

کیانی در پاسخ به اینکه آیا شاهد کسب مدال طلای المپیک خواهیم بود؟ گفت: حتما.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال