اخبار اخبار فرهنگی

امیر آقایی و سینا مهراد در «نبرد رستم و سهراب»

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، برنامه «خیلی زود به نوشتن عادت کردیم». وحید الجباری با مدیر بلعیدن کرم پس از 15 اجرا، 6 شب دیگر در کارگاه تئاتر ماند.

این نمایش یک درام اجتماعی خانوادگی است که قرار بود از 8 خرداد تا 24 تیر روی صحنه برود اما به دلیل تقاضای زیاد مخاطبان تا 31 تیر به مدت 6 شب روی صحنه می ماند. مسعود خواجیوند، آساره هداوند، هوشمند هنرکار و عطیه جاوید در این نمایش بازیگرانی به ایفای نقش می پردازند.

در خلاصه داستان این اثر آمده است: «در کنار خانه زوج جوانی که خانه آنها به تازگی بازسازی شده است، زوج پیمانکار دیگری به دلیل سر و صدا و لرزش محل زندگی خود مشغول خاکبرداری و ساخت و ساز هستند دیوارها، زوج پیمانکار خانه را باز کردند تا آسیب احتمالی به پاهایشان را بررسی کنند.

از دیگر بازیگران این نمایش می توان به وحید لاری (طراح صحنه و لباس)، محمد فراش نژاد (افکت و موسیقی)، مهران زاغری (طراح نور)، برادر برهمتی (طراح گریم)، ​​پگاه حسینی (طراح پوستر و بروشور)، فخری سلیمی اشاره کرد. . ، فریدون رحیمی (گروه کارگردانی)، فروغ لاسانی (منشی صحنه)، علی اکبر اعتماد مقدم (موسیقی و افکت)، محمد موسوی (مجری صحنه)، گلارا اکبری و عرفان سیف اللهی (دستیار صحنه)، نگار امیری (مدیر روابط عمومی) . کارگردانی میلاد آزادی و دفتر سینما را پیمان طالبیان (تولید تعلیق)، هادس اسماعیلی (فیلمبردار پشت صحنه)، خسرو اردشیری، سحر کاوه و امیرحسین شهری (تصویربردار) بر عهده دارند.

لحظه قبل از خداحافظی به صحنه رسید

نمایش «لحظه ای قبل از خداحافظی» به کارگردانی حامد اسماعیلی در خانه هنر دفار عرضه می شود.

امروز سه شنبه نمایش «لحظه ای قبل از خداحافظی» به نویسندگی بوبک رحیمی و کارگردانی حمید اسماعیلی ساعت 19:30 در کافه خان آنر دفر نمایش داده می شود.

حسین نصاری، محمد مازندرانی، آیدا واعظی، ایمان یحیی پور، پریسا فصیح، علیرضا رشیدیجی، مریم کیانبیشه، میدی شوازیان، علی رجب سعیدی، معین پورموسوی، فنوشه واحدی، حمید اسماعیلی و مریم باقرپور. در این کار نقش دارند.

در خلاصه داستان «لحظه‌ای قبل از خداحافظی» آمده است: «در طول یک روز در یک کافه، هر کدام درگیر مسائل شخصی هستند، پزشکیان از بیمارستان روبروی کافه به این مکان می‌آیند در کافه مصاحبه می شود و روانپزشکی که مشغول کارهای شخصی اش است، زن و شوهری که درگیر تصادف می شوند و بالاخره صاحب کافه داستانی درباره زندگی خصوصی اش دارد.

از دیگر عوامل این اثر می توان به مشاور فنی مسعود میرطهری و دستیار کارگردان پریسا فصیح اشاره کرد.

امیر آقایی و سینا مهراد در «نبرد رستم و سهراب»

با آغاز تمرینات میدانی نمایش «نبرد رستم و سهراب» به کارگردانی حسین پارساییگریم امیر آقایی در نقش رستم و سینا مهراد در نقش سهراب با طراحی محمد تقی پور رونمایی شد. طراحی لباس این پروژه توسط سهیل دانش شرقی و طراحی و چهره پردازی توسط علی شفیط انجام شده است.

نمایش را گسترش دهید

نمایش موسیقایی «رستم و سهراب» ترجمه ای آزاد از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی نوشته متین آزادی در قالب تراژدی برای اجرای میدانی است.

این تئاتر از چهارم اسفند ماه سال گذشته در مرحله پیش تولید قرار دارد. این نمایش به تهیه کنندگی سیدمحمود شبیری و کارگردانی حسین پارسایی تابستان امسال کلید می خورد. پارسایی موزیکال «هفت خوان اسفندیار» را که نسخه رایگان حماسی حکیم ابوالقاسم فردوسی بود فروردین ماه سال گذشته در تالار الوحده ارائه کرد. حسین پارسایی کارگردان موزیکال های پرفروشی چون تووان روح، این فصل را با من بخوان، الیور توئیست و مردم بینوا از جمله کارنامه اوست.

امیر آقایی و سینا مهراد که پیش از این در سریال «آقازاده» با هم بازی کردند، به عنوان اولین بازیگران این نمایش در نقش «رستم» و «سهراب» معرفی شدند.

الناز شاکردوست در این نمایش نقش تهمینه و پردیس احمدیه نیز نقش گردا آفرید را بازی می کنند. علی زند وکیلی خواننده نیز به عنوان نماینده سرنگ معرفی شده است. سیامک صفری نیز در نقش کیکاووس، امیررضا دلاوری در نقش بارمان، امیرکافه انینگان نقش هومان، علی فرهانک در نقش شاه سمنگان و طوس نوذر در این نمایش بازی خواهند کرد.

در خلاصه نبرد رستم و سهراب آمده است: سهراب لشکری ​​از تورانیان آماده کرد و لشکری ​​را به جست و جوی پدرش رستم به مرزهای ایران فرستاد و قصد داشت کاووس شاه را خلع و رستم را بر تخت سلطنت بنشاند. تاج و تخت سلطنتی. اما سرنوشت این است که فاجعه مرگ سهراب به دست پدرش رخ دهد.

«نبرد رستم و سهراب» به تهیه کنندگی سیدمحمود شبیری و حسین پارسایی تابستان امسال اکران می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال