اخبار اخبار ورزشی

آخرین نشست هماهنگی کاروان اعزامی به پاریس ۲۰۲۴ برگزار شد

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، جلسه توجیهی، هماهنگی و نهایی جلسه عملی روسای فدراسیون ها، سرپرستان و کادر فنی رشته های اعزامی به سی و سومین دوره بازی های المپیک عصر سه شنبه با حضور کیومرث هاشمی برگزار شد. وزیر ورزش و ورزش. محمود خسروی وفا جوان رئیس جمهور، دکتر غلامرضا نورزی، دکتر محین فرهادی زاد نایب رئیس و سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان اکتشافی بازی های پاریس 2024 در سالن پرشین برگزار شد. از مرکز آکادمی ملی المپیک

در این دیدار مناف آل هاشمی با ارائه گزارش کاملی از اقدامات انجام شده تاکنون از حمایت های وزارت ورزش قدردانی کرد و گفت: در این جلسه آخرین اطلاعات بازی ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت و در صورت وجود هر گونه سؤال یا سؤالی وجود دارد، ما سعی خواهیم کرد آنها را حل کنیم.

در زیر کمیته های مختلف دستگاه نظارت اعم از فنی، رسانه ای، بانوان، بین الملل، پزشکی، کنترل دوپینگ، حراست و حفاظت، پروتکل و امور سفر، حراست از ورزشکاران و مرکز نظارت فرهنگی و تیم های ملی به تفکیک معرفی شده است. وی گزارشی از فعالیت های انجام شده در چند ماه گذشته و الزامات لازم در طول برگزاری بازی ها و آخرین اطلاعات کمیته برگزاری و میزبان بازی ها از قبیل جشن ها، حمل و نقل، اسکان و اسکان. مسابقات ورزشکاران و رعایت استانداردهای لازم توسط مدیران مربوطه هر واحد به اعضا ارائه شد و در پایان هر توضیح به سوالات و دغدغه های احتمالی مسئولین حوزه های انتقال پاسخ داده شد.

در ادامه محمود خسرویوا، رئیس کمیته ملی المپیک نیز با قدردانی از تلاش فدراسیون های اعزامی به المپیک پاریس، گفت: تمام تلاش ما این بود که بتوانیم دغدغه های فدراسیون ها را برطرف کنیم تا بتوانیم مشکلات فدراسیون ها را برطرف کنیم. خود را برای حضور یک کاروان شایسته در این مسابقات آماده کنید.

وی همچنین الزامات و ارکان لازم را برای روسای فدراسیون ها، سرپرستان و مربیان ورزشگاه های اعزامی اعلام کرد و گفت: صراحتا وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورزش در این مدت در کنار ما بودند و به همین منظور. وقت دارم تشکر کنم؛ بخصوص اینکه همه شما عزیزان تجربیات بسیار ارزنده ای دارید و به امید خدا و دعای خیر مردم و همت نمایندگان ورزش کشورمان شاهد حضور شایسته در این بازی ها خواهیم بود.

کیومرث الهاشمی وزیر ورزش و جوانان در خاتمه ضمن قدردانی از زحمات مسئولان کمیته ملی المپیک و خداحافظی از فدراسیون های ورزشی اعزامی گفت: وزارت ورزش در کنار شما عزیزان خواهد بود. و مطمئناً به مدال آوران ورزشی المپیک پاداش خواهد داد.» به دست می آوریم و امیدواریم با وحدت بیان و تمرکز کمیته ملی المپیک و نهاد ناظر مجرب، شاهد حضور شایسته نمایندگان کشورمان در بازی های المپیک 2024 باشیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال