اخبار اخبار عمومی

چقدر پیش‌بینی‌ها در مورد قیمت دلار درست از آب در می‌‌آید

تبلیغات بنری


چند پیش بینی در مورد قیمت دلار درست از آب درآمد

به گزارش مجله توژال؛ قیمت دلار در سومین روز هفته به کریدور پنجم بازگشت و 650 تومان نسبت به یکشنبه کاهش یافت. معامله گران به دلیل محدودیت تحمل قیمت، چندان به ریتم رفت و برگشت دلار اهمیت نمی دهند و آن را یک روند طبیعی بازار می دانند. کارشناسان اقتصادی معتقدند دولت فعلی تلاش می کند دلار را با کمترین قیمت به دولت بعدی برساند.

قیمت دلار روز دوشنبه در کریدور پنجم بازگشایی شد و 500 تا 600 تومان کاهش یافت. اسکناس ایالات متحده در معاملات نهایی روز دوشنبه در نیمه بالای کانال 9 کریدور 5 به تجارت خود پایان داد.

بررسی بازار ارز حاکی از وجود تعادل در عرضه و تقاضا است. معامله گران همچنان این سیاستمدار را پیشرو بازار ارز می دانند و معتقدند نوسانات دلار شایسته توجه نیست و روند طبیعی بازار است.

با توجه به شرایط باثبات کنونی، تحلیلگران بازار مالی معتقدند سقف نوسان قیمت دلار نسبت به هفته های اخیر کوتاهتر شده است. آنها می گویند که قیمت در یک محدوده خاص به نفع نوسانگرها است. این افراد در حمایت خرید می کنند و در مقاومت می فروشند و این عمل را چندین بار در طول روز تکرار می کنند.

پیش بینی قیمت دلار

اقتصاددانان همچنین انتظار دارند تا زمان تحلیف رئیس جمهور جدید، بازار دلار آرام باشد. آنها معتقدند انتظارات تورمی کمی آرام شده و نگرش جامعه نسبت به آینده اقتصادی کشور تا حدودی خوش بینانه شده است. آنها این موضوعات را در ایجاد آرامش در بازارهای مالی در کوتاه مدت موثر می دانند.

لازم به ذکر است تیم دولتی فعلی نیز علاقمند است بازارهای مالی به ویژه دلار را با قیمت مناسب به دولت بعدی تحویل دهد چرا که این تحویل در تاریخ ثبت خواهد شد.

قیمت درهم با کاهش قیمت دلار همراه نشد

شایان ذکر است قیمت درهم در روز دوشنبه با 50 تومان افزایش به 16200 تومان رسید. قیمت تتر با 600 تومان کاهش به کریدور پنجم بازگشت و به 59 هزار و 750 تومان رسید.

پوند استرلینگ با افت 1000 تومانی 76 هزار و 730 تومان معامله شد و یورو نیز با افت 750 تومانی در قیمت 64 هزار و 870 تومان بسته شد.

در نهایت اسکناس دلار روز دوشنبه 46 هزار و 362 تومان و حواله دلاری 43 هزار و 288 تومان یعنی بیش از 50 تومان ارزان شد. / تابناک

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال