اخبار اخبار عمومی

جزئیات وکالتی شدن حساب‌ مشتریان بانک مسکن برای خرید خودروهای وارداتی

تبلیغات بنری


مشخصات وکالت حساب مشتریان بانک مسکن برای خرید خودروهای وارداتی

به گزارش «توژال» به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیپنوتیزم؛ امکان ورود به حساب مشتریان بانک مسکن ثبت نام در طرح خرید خودروهای وارداتی از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت فراهم شد.

بر این اساس، مشتریان می توانند تا ساعت 12 ظهر روز پنجشنبه 30 تیر 1403 به سامانه کنتور مجازی الکترونیکی مراجعه کنند. بانک مسکن برای انتقال حساب خود به آدرس https://ecounter.bank-maskan.ir مراجعه کنید یا به صورت حضوری به شعب مراجعه کنید.

بانک مسکن مراحل نمایندگی حساب مشتری و رزرو مبلغ پنج میلیارد ریال را در قالب ارسال پیامک به اطلاع مشتریان می رساند.

در این مرحله از ثبت نام، امکان برداشت از حساب نماینده و رفع انسداد حساب مذکور تا زمانی که وزارت حریم خصوصی آن را اعلام نکند، وجود ندارد.

امکان تفویض حساب به بانک مسکن فقط برای حساب های فردی از ماهیت سپرده ها و برداشت های کوتاه مدت منظم، حساب های حق بیمه کوتاه مدت معمولی، انواع حساب های تعهدی پول، حساب های قرض الحسنه پس انداز و حساب های جاری بدون دسته چک (شامل حساب جاری قردالحسنه بدون چک) طرح کتاب ثمر) برداشت از حساب.

مشتریانی که قبلاً نمایندگی حساب خود را برای هر طرحی ارائه می کردند، اکنون باید مجدداً در بازه زمانی ذکر شده از طریق (حضوری یا آفلاین) نمایندگی حساب خود را ارسال کنند.

ثبت درخواست خودرو از روز سه شنبه 28 تیر لغایت شنبه 2 تیرماه ساعت 23:59 در سامانه وزارت حراست امکان پذیر خواهد بود.

مشتری بانک مسکن آنها می توانند جزئیات بیشتر در مورد تاییدیه حساب برای ثبت واردات خودرو را به آدرس https://www.bank-maskan.ir/advocacy4 دنبال کنند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال