اخبار اخبار ورزشی

توافق شمس‌آذر برای انتقال مدافع استقلالی به سپاهان

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. حسین گودرزی فصل دوم خود را در شمس آذر قزوین به پایان رساند. یک فصل در لیگ یک و یک فصل در لیگ برتر. گدرزی که در المپیک هم حضور داشت و زیر نظر رضا عنایتی بازی می کرد از جمله بازیکنانی است که چند تیم در فصل نقل و انتقالات به آنها اشاره کردند. گدرزی در نقل و انتقالات نیم فصل از استقلال و پرسپولیس پیشنهاد داشت اما شمس آذر مانع از رفتن او شد.

گودرزی چند ماه پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که طرفدار استقلال است و می خواهد پیراهن این تیم را بر تن کند اما به نظر می رسد حداقل در لیگ بیست و چهارم به آرزویش نخواهد رسید. میلاد زکیبور استقلال را ترک کرد و حالا سپاهان با جدیت بیشتری به دنبال خرید چمز آذر مدافع چپ 22 ساله است. گدرزی یک فصل دیگر با شمس آذر قرارداد دارد اما گفته می شود مذاکرات مفصلی بین مدیران آن باشگاه و سپاهان انجام شده است که احتمالا به تایید او می انجامد.

شمس آذر با انتقال مدافع استقلال به سپاهان موافقت کرد

در مورد میزان رضایت، چانه زنی های زیادی انجام شده است. شمس آذر در ازای تایید گدرزی 25 میلیارد می خواهد. این رقم سنگینی است که هیچ باشگاهی نمی تواند آن را بپردازد. طبیعتا ممکن است بین دو باشگاه توافق شود. شمس آذر منتظر بازگشت علی اصغر عربی است. همان هافبک و مهاجمی که در نیم فصل 23 لیگ به سپاهان رفت. فرض بر این است که عربی به شمس آذر برگردد و سپاهان در ازای تایید گدرزی 15 میلیارد بپردازد.

مذاکرات دو باشگاه ادامه دارد و بعید است مانعی بر سر راه این انتقال وجود داشته باشد. سپاهان که میلاد زکی پور را از دست داد به دنبال راهی برای جذب جانشین اوست. از طرفی می خواهند کمی سازش کنند تا بتوانند تعداد مصوبات را کم کنند. باید دید نتیجه این انتقال چه خواهد شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال