اخبار اخبار ورزشی

مذاکره قاتل الجزایری با پرسپولیس؛ بن‌یتو بالاتر از اولونگا و بونجاح

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال. پرسپولیس برای خط حمله برنامه های مختلفی انجام داده است که یکی از آنها جذب مهاجم خارجی است. پس از شکست مذاکرات با علی علیپور، محمدرضا آزادی و عمر سوما، پرسپولیس حالا به دنبال جذب محمد بن یاتویی الجزایری است. این مهاجم 34 ساله فصل گذشته در تیمی بهتر از الوکره بازی می کرد و اگر رقیب سرسختی از تیم قهرمان (السد) به نام اکرم عفیف نداشت، ممکن بود برنده این رقابت ها شود. گل های لیگ ستارگان قطر

محمد بنیاتو سابقه بازی در تیم های الشباب عربستان، الفجیره امارات و الوکره قطر را دارد. او در فصل قبل در 22 بازی برای الوکره 16 گل به ثمر رساند و 5 پاس گل داد و البته در دو بازی امیر کاپ دو بار دروازه حریف را باز کرد.

بنیتو در 124 بازی با الوکره شرکت کرد که در این مدت 67 گل به ثمر رساند و 18 پاس گل داد. سابقه حضور او در الشباب عربستان نیز حکایت از توانایی های این مهاجم دارد. بنیتو در 66 بازی با الشباب در لیگ عربستان 30 گل به ثمر رساند و 6 پاس گل برای هم تیمی هایش ارسال کرد.

مذاکره قاتل الجزایری با پرسپولیس;  بنیتو از اولونگا و بونگا بالاتر است

البته این مهاجم 186 سانتی متری با باشگاه الفجیره در لیگ امارات یک فصل بازی کرد و در 25 مسابقه 14 گل به ثمر رساند. آماری مناسب برای مهاجمی که همچنان در بازار نقل و انتقالات لیگ ستارگان قطر مورد تقاضا است اما پرسپولیسی ها هم امیدوارند بتوانند او را تعقیب کنند. بنیتو در فصل قبل تنها یک گل کمتر از عمر السومه زد و البته بالاتر از بغداد بونجاه، مایکل اولونگا و یوسف مسکنی در لیست برترین گلزنان قرار گرفت.

مذاکره قاتل الجزایری با پرسپولیس;  بنیتو از اولونگا و بونگا بالاتر است

بنیتو در لیگ ستارگان قطر چندین بار مقابل مدافعان ایرانی مانند محمدحسین کنعانی زاده، شجاع خلیل زاده و محمدامین هزباوی قرار گرفت و اغلب موفق بود. باید دید پرسپولیس با این مهاجم به توافق می رسد تا او خیال گلزنی و خط حمله را راحت کند یا خیر؟ طی چند روز آینده می توانیم تکلیف انتقال این مهاجم به پرسپولیس را مشخص کنیم تا خوان کارلوس گاریدو با حضور یک مهاجم شش رقمی در خط حمله نفس راحتی بکشد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال