اخبار اخبار سیاسی

سلاجقه بر ایجاد مرکز منطقه‌ای در جزیره هرمز تاکید کرد

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، به نقل از روابط عمومی سازمان حفاظت محیط زیست، علی سیلقه در حاشیه همایش توسعه سبز با عبدالله بن عبدالعزیز بن ترکی السبعی وزیر محیط زیست و تغییرات اقلیمی قطر دیدار و گفتگو کرد. در شانگهای سازمان همکاری چین

RAPMI بازوی اجرایی کنوانسیون کویت است که در زمینه حفاظت از محیط زیست دریایی خلیج عربی و دریای عمان فعالیت می کند.

سیلو در این دیدار بر تداوم همکاری ها در زمینه اجلاس خاک تاکید کرد و افزود: انتقال تجربیات در زمینه رصد خلیج فارس و دریای عمان یکی از اهدافی است که به دنبال آن هستیم و این امر می تواند تنها با همکاری کشورهای منطقه محقق می شود.

سلجوقیان بر ایجاد مرکز منطقه ای در جزیره هرمز تاکید کردند

تمایل ایران به همکاری در دستیابی به اهداف توسعه سبز

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست نیز در حاشیه این مجمع از نمایشگاه مجمع توسعه سبز سازمان همکاری شانگهای بازدید کرد.

سیلاجچه در این بازدید در گفت و گو با تلویزیون ملی چین، مواضع مشترک اعضای این مجمع را برای دستیابی به اهداف این مجمع بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: جمهوری اسلامی ایران آماده گفتگوهای همه جانبه است. همکاری برای دستیابی به اهداف توسعه سبز در کشورهای عضو.

ادامه مطلب

به گزارش سایت ایرانیان اکونومیستمعاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست برای شرکت در مجمع بین المللی توسعه سبز روز یکشنبه 26 تیر 1403 هجری شمسی با استقبال فرماندار و شهردار چینگدائو وارد این شهر چین شد.

از برنامه های ژیلاجه برای این سفر می توان به سخنرانی در بخش بلندپایه مجمع، دیدار با وزیر محیط زیست و محیط زیست چین و دیدار دوجانبه با وزرای محیط زیست حاضر با دبیرکل سازمان همکاری شانگهای اشاره کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال