اخبار اخبار فرهنگی

بشنوید| ماه محرم ماه پرواز دل‌شکسته‌هاست

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، حجت الاسلام والمسلمین حمید کاشانی – واعظ برجسته کشور – در خصوص اهمیت ماه محرم گفت: محرم یک ویژگی دارد که با همه ماه های دیگر مروری داشتم و من و سرمایه داران متوجه شدیم که سرمایه داران در همه حال زندگی خود را آنقدر نابود نمی کنند حتی برای سرمایه داران، تورم باعث می شود هر چیزی که خریده اند چندین برابر شود.

وی ادامه داد: برخی اوقات معنوی در طول سال مختص سرمایه داران است که هر شب سحرگاه کسانی که از امام زمان (عج) اذن می گیرند با امام صحبت می کنند، نماز می خوانند و نماز شب می خوانند. و بالاخره وقت دارند.» کلاس با یک سرمایه.»

حجت الاسلام والمسلمین کاشانی گفت: اگر عده ای هر روز صبح نتوانند این کارها را انجام دهند، یک شب جمعه دارند که در آن به امام زمان (علیه السلام) مناجات می کنند یا دعا می کنند، اما برخی مردم این مقدار پول ندارند، اما دعای ابوحمزه را در شب سی ام ماه مبارک رمضان می خوانند و اهل عبادت و نماز و اهل تهجد هستند.

وی افزود: از اولیای خدا افرادی را می شناسم که از اول ذی القعده تا ده روز آخر ذی الحجه یک جام می گیرند و رشد می کنند. اما در تحقیقاتم ندیدم که در آن روزها آدم بی پولی بزرگ شود. در نهایت، هر کاری می خواهید انجام دهید، سرمایه می خواهد. این کار هرکسی نیست که در این روزگار سحر بیدار شود و نماز بخواند.

این خطیب برجسته کشور در پایان گفت: بنابراین با افزایش تورم، سرمایه آنها نیز افزایش می یابد. اما یک فصلی در سال است که بی پولی امید به قیام دارد و فقیر امید پرواز دارد و آن ماه محرم است.

0 ثانیه از 1 دقیقه و 51 ثانیهسایز 90%

او زندگی می کند

ساعت 12

ساعت 12

01:51

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال