اخبار اخبار تکنولوژی

نمایشگاه بین‌المللی جاذبه‌های تحصیل در ایران در ۱۲ رویداد برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


بر اساس گزارش روز دوشنبه گروه علوم و معارف اقتصاد ایران، محمد جواد سلمانپور وی در این خصوص گفت: در این نمایشگاه دانشگاه ها توانمندی های بین المللی خود را در زمینه جذب دانشجوی بین المللی و موسسات جذب دانشجوی بین المللی و مراکز آزوا (مراکز آموزش زبان فارسی) نیز فعالیت های خود را در زمینه آموزش زبان فارسی به نمایش می گذارند. به غیر بومی زبانان فارسی زبانان.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه بین المللی مطالعات جاهای دیدنی ایران و رایزنی های بین المللی معاون وزیر و سازمان امور دانشجویان گفت: جشنواره فرهنگ ملل، جشنواره غذای ملل، جشنواره هنرهای سرای دانمارکی، نشست اساتید دوره زبان فارسی از جمله فعالیت های این نمایشگاه است. این نمایشگاه

ادامه مطلب

نمایشگاه بین المللی جاذبه های مطالعاتی ایران در 12 رویداد برگزار می شود

وی گفت: دانشجویان بین المللی با برپایی جشنواره فرهنگ ملل از فرهنگ، تمدن، هویت ملی و اجتماعی و پیشرفت علمی، اقتصادی و فرهنگی کشور خود رونمایی خواهند کرد.

مشاور بین الملل سازمان امور دانشجویان افزود: فعالیت هایی که در این نمایشگاه برگزار می شود برای گروه های مختلف مرتبط با حوزه گسترش و بین المللی سازی زبان فارسی و جذب دانشجویان بین المللی برای تعامل با یکدیگر جذاب خواهد بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال