اخبار اخبار فرهنگی

عضویت در مراکز کانون پرورش فکری کودکان روز ۱۸ تیر رایگان است

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با بهره مندی از مربیان متخصص در بیش از هزار پست فرهنگی، هنری، ادبی و فرهنگی ثابت و سیار یکی از متولیان اصلی ادبیات کودک و نوجوان محسوب می شود. مراکز فعالیت های علمی و مذهبی … با محوریت کتاب و کتابخوانی برای عموم.

بنابراین کودکان و نوجوانان وابسته به این مراکز می توانند از فعالیت ها و برنامه های این مراکز در طول سال بهره مند شوند.

امانت کتاب، کتابخوانی، قصه گویی، هنرهای نمایشی، ساخت فیلم، انیمیشن و شرکت در جشنواره ها، نمایشگاه ها، دعوت نامه ها و رویدادهای فرهنگی، هنری و ادبی از جمله فعالیت هایی است که به نفع اعضای مرکز است.

همچنین در فصل تابستان برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان این فعالیت ها بیشتر مورد استقبال عموم و خانواده ها قرار می گیرد.

بر این اساس کلیه کودکان و نوجوانان علاقه مند به فعالیت های فرهنگی و هنری کانون کانون در تاریخ 27 تیر 1403 می توانند با مراجعه به سامانه ثبت نام کانون های کانون به نشانی https://به صورت رایگان عضو کانون کانون شوند. kpf.ir/ مجموعه بهره مند خواهد شد.

بر اساس اعلام اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، آدرس و شماره تماس کلیه مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور از طریق درگاه الکترونیکی کانون قابل دسترسی است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال