اخبار اخبار تکنولوژی

در پی جذب دانشجویان از ملیت‌های مختلف هستیم

تبلیغات بنری


به گزارش خبرنگار گروه علوم و آموزش اقتصاد، ایران، جعفر الرزاقی مشنبه در حاشیه آیین های سومین دوره آموزشی فرهنگی دانشجویان بین المللی در دانشگاه شهید بهشتی تهران گفت: ایران برای سومین بار میزبان این رویداد فرهنگی به منظور ترویج مسائل دینی و فرهنگی دانشجویان بین المللی و آشنایی آنها با مکان ها و تحولات مختلف است. جمهوری اسلامی تلاش کرده است تا دانشجویان بین المللی را به این آیین بیاورد و کشورهای مختلفی که در ایران تحصیل می کنند باید در این برنامه شرکت کنند.

وی گفت: در این رویداد شاهد حضور دانشجویان خارجی از 15 ملیت هستیم و سازمان امور دانشجویان در راستای بین المللی شدن آموزش عالی برنامه های متعددی را اجرا کرده است که یکی از مهم ترین مولفه های آن جذب دانشجوی خارجی است.

ما به دنبال دانش آموزان با ملیت های مختلف هستیم

معاون ارزی و دانشجویی سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه اخیراً هیئت وزیران آیین نامه داخلی را برای تسهیل اشتغال دانشجویان خارجی در دانشگاه های ایران تصویب کرده است، ابراز امیدواری کرد با توجه به توان و توان علمی کشور، دانشجویان بیشتری از ملیت های مختلف برای ادامه تحصیل در کشور شاهد خواهیم بود.

سومین دوره آموزشی فرهنگی امروز شنبه با هدف توانمندسازی دانشجویان بین المللی به عنوان سفیران فرهنگی و تعمیق، تحکیم و آشنایی با مبانی اندیشه اسلامی در سالن همایش های بین المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال