اخبار اخبار سیاسی

بن‌گویر نتانیاهو را تهدید کرد

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، روزنامه عبری یدیعوت آحارونوت امروز نوشت: «ایتامار بن گیر، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم را تهدید کرد که اگر تصمیم به توافق مبادله زندانیان بگیرد. تنها با جنبش حماس، دولت را منحل خواهد کرد.»

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی صبح امروز اعلام کرد که دیوید بارنیا، رئیس سرویس جاسوسی موساد، بدون دیگر اعضای تیم مذاکره کننده به دوحه پایتخت قطر رفته تا با طرف های میانجی در خصوص توافق تبادل زندانیان همکاری کند.

برخی منابع روز پنجشنبه به شبکه خبری الجزیره گفتند که رئیس موساد در راس هیات مذاکره کننده عازم دوحه شد و پیش از آغاز مذاکرات با محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست وزیر قطر دیدار خواهد کرد. از مذاکرات

مرکز رادیو و تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود که رئیس موساد ریاست تیم مذاکره کننده در مذاکرات تبادل اسرا و آتش بس در غزه را بر عهده خواهد داشت.

دفتر نتانیاهو اعلام کرد که او به بایدن اطلاع داده است که قصد دارد هیئتی را برای گفتگو درباره تبادل زندانیان بفرستد.

بر اساس بیانیه این دفتر، نتانیاهو بار دیگر در گفت وگو با بایدن مدعی شد که تل آویو تا رسیدن به تمام اهداف جنگ را متوقف نخواهد کرد.

وب سایت آمریکایی اکسیوس فاش کرد که نتانیاهو با اعزام تیم مذاکره کننده به مذاکرات پس از پاسخ حماس به پیشنهاد آتش بس موافقت کرده است.

پیش از این، گادی آیزنکوت، یکی از اعضای کابینه دفاعی اسرائیل گفت: «ما نزدیک‌ترین نقطه به توافق مبادله در 9 ماه گذشته هستیم.»

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال