اخبار اخبار ورزشی

وظیفه فدراسیون پیدا کردن استادیوم برای سرخابی‌ها نیست

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، مهدی تاج سوبه صبح جمعه در حاشیه حضور در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره از حضور در انتخابات پرشورتر از دوره قبل بود و خوشحالم که جامعه ورزش با مسائل کشور بیگانه نیست و از گذشته غافل نیست.

وی ادامه داد: هرکس امروز رئیس جمهور شود رئیس جمهور کل مردم ایران است. جامعه ورزش از رئیس جمهور انتظاراتی دارد و طبیعی است که رئیس جمهور و دولت نیز از جامعه ورزش انتظاراتی داشته باشند. دولت از ورزشکاران انتظار دارد که روی صحنه صحبت کنند و عناوین قهرمانی و عناوین کسب کنند. انتظار از فوتبال این است که به راحتی به جام جهانی صعود کنید. اتحادیه به دولت کمک خواهد کرد تا VRA را وارد کند و برخی از این حواشی نهایی خواهد شد. فوتسال ایران در رتبه چهارم جهان قرار دارد و باید دوم شود و فوتبال ساحلی سوم جهان است و باید دوم و اول شود. تیم ملی فوتبال هم در جهان بیستم است و ما پتانسیل بهتر شدن را داریم و این همان چیزی است که دولت از ما به عنوان یک اتحادیه فوتبال انتظار دارد.

تاج همچنین گفت: کشورهای منطقه هزینه های زیادی می کنند و یکی از آنها به مدت پنج سال میزبان مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان است. این کار به تنهایی توسط فدراسیون فوتبال انجام نمی شود، بلکه توسط دولت قطر نیز کمک می شود. کشورهای عربستان و امارات متفاوت هزینه می کنند و این کشورها در مقدماتی جام جهانی با ما حضور دارند.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره وضعیت ورزشگاه ها گفت: همه شما اهالی رسانه را در دیدار پرسپولیس و ام اس دیدم. 33700 بلیت فروخته شد اما 70000 نفر وارد ورزشگاه شدند که زیبا نیست. هر لحظه ممکن است اتفاقی بیفتد و اگر خدای ناکرده یکی دو نفر کشته می شدند، اولین مظنون رئیس اتحادیه بود. فروش بلیت الکترونیکی و VRA باید برای فصل آینده آغاز شود و هر کسی صندلی مخصوص به خود را دارد. بخشی از تامین این امکانات بر عهده ماست اما بیشتر آن بر عهده باشگاه هاست و اگر باشگاه ها نتوانند زمین های استاندارد ارائه کنند باید در زمین هایی بازی کنند که این شرایط را داشته باشد. دوستان من در رادیو هم همین را گفتند.

تاج در پاسخ به این سوال که آیا بازی پرسپولیس و استقلال در ورزشگاه تختی برگزار می شود یا خیر؟ وی تاکید کرد: خیر، این وظیفه دو باشگاه است که دو ورزشگاه در اختیار ما قرار دهند و این وظیفه ما نیست که به آنها ورزشگاه بدهیم. استادیوم تختی ظرفیت خوبی دارد و گنجایش 30 هزار تماشاگر را دارد. بازی پرسپولیس – استقلال با هم یا بازی پرسپولیس – تراکتور که تماشاگر زیادی دارد باید در ورزشگاه های دیگر برگزار شود و ما جایی جز آزادی نداریم.

وی در خصوص پول واریز شده برای بازسازی ورزشگاه آزادی گفت: اطلاعی ندارم و باید از شرکت توسعه بپرسید.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال