اخبار اخبار ورزشی

این آمادگی را داریم تا زودتر سیستم VAR در ورزشگاه تختی نصب شود

تبلیغات بنری


علی جوادی در گفت و گو با مجله «توژال» درباره حضور خود در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشورتر مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، واقعاً شاهد بودیم که دومین دوره انتخابات ریاست جمهوری. مرحله انتخابات پرشورتر از مرحله اول بود. ورزشکاران صبح قبل از برپایی صندوق رای در اینجا حضور داشتند و با استقبال خوبی که امروز داشتند، این صندوق باید آرای بیشتری نسبت به دوره قبل داشته باشد. خوشحالم که عرصه انتخابات امروز پر از شور و نشاط بود.

وی در خصوص مسئولیت جدید خود به عنوان عضویت در کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: در این خصوص مصاحبه ای انجام نمی دهیم تا به نتیجه برسیم.

همانطور که مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در خصوص وضعیت اخیر ورزشگاه تختی و دیدار با مدیران عامل باشگاه های استقلال و پرسپولیس خاطرنشان کرد: با توجه به اعتبارات لازم 95 درصد از کل کارهای مورد نیاز برای میزبانی انجام شده است. مصوبه ورزشگاه تختی هنوز تخصیص داده نشده است و دیگر ظرفیت ها نیز پس از آن تکمیل نشده است. از مسئولان می خواهم هر چه زودتر اعتبارات ما را تخصیص دهند تا در مقابل پیمانکارانی که از ما مطالباتی دارند پاسخگو باشیم. همچنین در بازدیدی که با آقای تاج رئیس فدراسیون فوتبال و گروه عوامل و ناظران سازمان لیگ انجام دادیم، آنها اذعان داشتند که همه چیز آماده است به جز کارهای مقدماتی مانند بحث ورود به دروازه و بحث جدایی. زنان. مشکل خاصی در مورد جایگذاری انجام شده وجود ندارد.

جوادی در پاسخ به این سوال که سرخابی ها برای بازی در ورزشگاه تختی پول می دهند، توضیح داد: من قانون را گفتم. حالا استقلال و پرسپولیس در مجموعه ورزشی آزادی بازی می کنند. آیا هزینه رزرو را نمی پردازند؟ این موضوع خاصی نیست و در حال انجام است. حتی در این موضوع هم موضع و دیدگاهی ندارند. مسابقات طبق روال قانونی از جایی به مکان دیگر منتقل شد و هزینه های ورزشگاه آزادی هم مانند تختی است.

وی همچنین درباره نصب سیستم VAR در قایق تفریحی ام گفت: با شورای سیاست گذاری ورزش صدا و سیما مکاتباتی داشتم و چندین بار با مهندس هاشمی و صدا و سیما هم صحبت کردم تا در اسرع وقت بیایند تا مشخص شود. مکان دوربین ها و مکان خبرنگاران. ما با سازمان لیگ صحبت کرده ایم و آماده ایم تا در اسرع وقت این کار را انجام دهیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر میزان اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بازسازی ورزشگاه تختی تصریح کرد: یک موضوع برای ورزشگاه تختی و یک موضوع برای زمین فوتبال این مجموعه داریم. در مورد ورزشگاه تختی، اعتبارات مورد نیاز بسیار سنگین است، ما با سرمایه گذاری ها و پروژه هایی که شناسایی کرده ایم، به شرایط خوبی رسیده ایم. نمی توانم به طور مشخص به برآوردهای خود اشاره کنم زیرا مسائل جدیدی مطرح شده است اما در مجموع برای آماده سازی کامل زمین فوتبال در مجموعه ورزشی تختی به اعتبارات قابل توجهی نیاز است.

وی در پایان در خصوص واگذاری مجموعه ورزشی الکاظمی به اداره کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: مجموعه ورزشی شهید کاظمی و امام رضا به اداره کل ورزش جوانان استان تهران منتقل شد و ما همچنین موظف به برقراری رابطه بین ما و باشگاه پرسپولیس است که این یک رابطه خاص است و ایجاد شده است و هیچ دولتی وجود ندارد که از این نظر با مشکل مواجه نشویم مقامات نظارتی

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال