اخبار اخبار ورزشی

حضور ورزشکاران در انتخابات بار مسئولیت رئیس‌جمهور آینده را زیاد می‌کند

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، میرشاد مجدی سرپرست تیم فوتبال استان تهران در حاشیه دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: از صبح که آمدیم دیدیم که مربیان ورزشکاران، مدیران، همه و همه وجود دارند، این بار مسئولیت رئیس جمهور آینده را بیشتر می کند ، پای این انتخابات و این رژیم بایستید.

وی گفت: مطالبات یکی دوتا نیست و باید به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه کرد. بودجه ای در سال های اخیر در حوزه ورزش محقق نشده است که رئیس جمهور آینده باید به رفع مشکلات کمک کند. ما به عنوان ورزشکار نه تنها ورزشگاه های محلی داریم، بلکه افرادی هستیم که می توانیم سفیران خوبی برای جمهوری اسلامی ایران باشیم. ما برای این جنبش به پول بیشتری نیاز داریم و امیدوارم رئیس جمهور بعدی به این امر رسیدگی کند.

وی در خصوص تیم جوانان CAF افزود: تیم ملی جوانان با سرمربی خود آشنا شد و تمرینات خود را آغاز کرد. مسابقات CAFFA همیشه قبل از مسابقات جام ملت های آسیا برگزار می شود. من این احتمال را می دهم که تعداد و قدرت تیم ها امسال بیشتر از قبل شود. در دوره های قبل همیشه با جام برمی گشتیم اما در دو سال اخیر تیم هایی مثل تاجیکستان و حتی افغانستان سرمایه گذاری کردند. در گروه قرقیزستان و ازبکستان قرار گرفتیم. شاید این مسابقه می توانست در فینال برگزار شود.

وی گفت: در دوره قبل المرفاوی زحمت زیادی کشید و در دقیقه 90 با تک گل عراقی ها حذف شدیم. آنالیزهای زیادی از مسابقات انجام می شود و بیشتر بازیکنان در لیگ های معتبر بازی می کنند، بنابراین برنامه ریزی برای مسابقات دشوار است و امیدوارم این اتفاق بیفتد و ما به جام جهانی صعود کنیم.

مجدی در خصوص ورزشگاه تختی گفت: از جزییات کاری که دکتر جوادی برای آماده سازی و رسیدن به مسابقات امسال زحمت کشیدند مطلع هستم. متأسفانه وقت رفتن و سرکشی نیست، اما مطمئنم کاری که شروع شده تمام نمی شود.

وی درباره مبلغ پرداختی برای نوسازی تختی گفت: اگر به بازی های لیگ برتر و لیگ دسته اول تهران نگاه کنیم، تعداد ورزشگاه های دارای چمن طبیعی بسیار کم است و با این کمبود آب، باشگاه ها باید حمایت کنند. . اینکه یک سازمان تجهیزات می تواند زمین های چمن را بهتر بسازد و تجهیز کند. نگهداری از چمن سخت تر از ساختن آن است. باشگاه ها نیز باید مبالغی را دریافت کنند تا اداره کل ورزش تهران زمینه باکیفیتی را برای تیم ها فراهم کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال