اخبار اخبار ورزشی

وضعیت ۴ ستاره استقلال و پرسپولیس

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، جسد لیدر و دارنده عنوان قهرمانی جهان در منزلش در گرجستان پیدا شد.

فدراسیون کشتی گرجستان از کشف جسد نوگازاری سورتسویمیا وارنگی کشتی گیر 27 ساله گرجستانی در منزلش در شهر خوبی گرجستان خبر داد.

سقف حقوق 30 میلیاردی در استقلال/کشمی تمدید می شود؟

بر اساس اطلاعات به دست آمده از سوی خبرنگار توژال، مدیران هلدینگ خلیج فارس و باشگاه استقلال تصمیم گرفتند حداکثر دستمزد بازیکنان خود را تعیین کنند.

استقلال هفته گذشته با تمدید قرارداد آرمن صحرابیان و ابوالفضل جلالی رسما فعالیت نقل و انتقالاتی خود را آغاز کرد.

ستاره پرسپولیس زندگی را به دو باشگاه قطری بازگرداند

به گزارش روزنامه الرای، پیشنهاد العربی به عبدالکریم حسن، باشگاه الوکره را ناراضی کرد و روابط دو باشگاه قطری را مختل کرد. عبدالکریم حسن در نیم فصلی که با پرسپولیس بازی کرد عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

آمادگی بالای این بازیکن قطری باعث شد تا دوباره نظرها را به خود جلب کند و حالا تیم های قطری تلاش زیادی برای بازگرداندن او به لیگ ستارگان دارند.

معامله بزرگ النصر از سیتی انجام می شود

ادرسون از موافقت خود برای پیوستن به النصر خبر داد و خرید جدید این باشگاه عربستانی خواهد بود. ادرسون برزیلی را باید خریدار جدید نصر دانست.

این دروازه بان برزیلی از موافقت خود برای حضور در النصر خبر داد و به زودی با این تیم عربستانی قرارداد رسمی امضا خواهد کرد.

شفاف سازی باشگاه اتحاد کولبا در خصوص جذب مغانلو و ماندن قائدی

رئیس دپارتمان فوتبال باشگاه اتحاد کلبا درباره حضور مغینلو و مهدی قیدی برای ماندن در این تیم توضیح داد. باشگاه اتحاد کولپا یکی از باشگاه هایی است که علاقه مند به جذب بازیکنان ایرانی است و به دنبال استفاده از دو ستاره ایرانی در خط حمله خود است.

مهدی قیدی فصل بسیار خوبی را با کولابا یونیون پشت سر گذاشت و بهترین بازیکن فصل قبل این تیم بود.

زهرا نعمتی و روسای فدراسیون های ورزشی از مردم برای حضور در انتخابات دعوت می کنند

روسای فدراسیون های ورزشی و قهرمان سه دوره پارالمپیک از مردم و جامعه ورزش خواستند در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۴ تیرماه شرکت کنند.

قرار است مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری روز جمعه ۲۴ تیرماه برگزار شود. ورزشکاران و روسای فدراسیون های ورزشی از مردم و جامعه ورزش خواستار حضور پرشور در انتخابات شدند.

گاریدو مجوز کار در ایران را صادر کرده است

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد مجوز سفر سرمربی خارجی پرسپولیس به ایران صادر شده است.

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که «در چارچوب مکاتبه با مراجع ذیصلاح در خصوص حضور سرمربی جدید و خارجی باشگاه»، امروز مجوز بازدید و آوردن خوان کارلوس گاریدو به ایران را کسب کرده است.

عبدالکریم حسن حرف آخر را زد

ستاره قطری پرسپولیس تایید کرد که هیچ تیم قطری نمی تواند او را به دلیل مشکلات حقوقی مرتبط با السد جذب کند. عبدالکریم حسن در نیم فصلی که با پرسپولیس بازی کرد عملکرد فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت.

آمادگی بالای این بازیکن قطری باعث شد تا دوباره نظرها را به خود جلب کند و حالا تیم های قطری تلاش زیادی برای بازگرداندن او به لیگ ستارگان دارند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال