اخبار اخبار فرهنگی

شرایط و جوایز رویداد «صد تصویر تا صد سالگی» باستانی پاریزی مشخص شد

تبلیغات بنری


به گزارش مجله توژال، جایزه آیندر دوران با همکاری فرهنگسرای تندیس رویداد نمایشگاهی «صد عکس تا صد سال» از استاد قدیمی پاریسی را در دو بخش، فراخوان کار (استادها) برگزار کرد. و مسابقه ای با هدف معرفی آثار و شخصیت این استاد تاریخ و ادبیات.

هنرمندان متقاضی پس از ارسال درخواست شرکت به آدرس اینترنتی tandis@jayezetandis.ir و مشخص کردن موضوع تصویرسازی خود، برای شرکت در نمایشگاه به رقابت می پردازند و از بین آثار پذیرفته شده در نمایشگاه، آثار برگزیده برای رویداد انتخاب و ارائه شود.

آثار موجود در نمایشگاه از دو بخش رقابتی و غیر رقابتی (آثار سفارشی) خواهد بود.

در قسمت نمایشگاهی این رویداد فناوری آثار آزاد است و ابعاد آثار برای حضور در نمایشگاه باید 40*30 سانتی متر باشد.

شرایط و جوایز این رویداد مشخص شد

در قسمت رقابتی ابعاد قابل تغییر است و در این قسمت نیز موضوع کسب و کار توسط دبیرخانه انتخاب و اعلام می شود. هنرمندان می توانند برای هر بخش آثار جداگانه ارسال کنند.

به آثار راه یافته به بخش نمایشگاه کمک هزینه تعلق می گیرد و از میان آثار منتخب هیئت داوران، آثار منتخب برای شرکت در نمایشگاه «از پاریس تا پاریس» به نمایش گذاشته و خریداری خواهند شد.

در بخش غیر رقابتی هم برای سفارش هر اثر و هم پس از انتخاب اثر برای شرکت در نمایشگاه «از پاریس تا پاریس» مبالغ در نظر گرفته شده است.

این مراسم به سرپرستی سید عباس دوایی و مدیریت هنری اکبر نیکان پور برگزار می شود.

علی اکبر صادقی، مصطفی گودرزی، کوروش پارسینگاد، محمدرضا دوست محمدی و مهنوش مشیری داوری آثار را بر عهده خواهند داشت.

هنرمندان می توانند از طریق ایمیل tandis@jayezetandis.ir و شماره تلفن 09338800336 در شبکه های اجتماعی با دبیرخانه رویداد ارتباط برقرار کنند.

محمدابراهیم بوستانی پاریسی (۱۲ دی ۱۳۰۴، پاریس – ۵ فروردین ۱۳۹۳، تهران) مورخ، نویسنده، محقق، شاعر، موسیقی شناس و استاد دانشگاه تهران بود. او دارای درجه اول دانش است. شورای وزیران این نشان را در سال 2004 تصویب کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال