اخبار اخبار ورزشی

مردم با حضور پررنگ در انتخابات ریاست جمهوری کار نیمه‌تمام خود را تمام کنند

تبلیغات بنری


حامد درخشان پیشکسوت فوتبال ایران در گفت و گو با مجله توژال درباره حضور مردم در شعب رای گیری در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: مردم ایران همان طور که در مرحله اول انتخابات ریاست جمهوری حضور پرشور داشتند، حضور خواهند داشت. طبیعتاً سعی می کنند کارهای ناتمام خود را در حضور … جسورتر تکمیل کنند. این وظیفه هر ایرانی است که در تعیین مهمترین انتخابات کشور حضور داشته باشد و بهترین انتخاب را برای آینده کشورش داشته باشد.

وی در خصوص وظیفه رئیس جمهور آینده در قبال مردم گفت: فرد منتخب نباید فراموش کند که وقتی انتخاب شد همه شعارهایی را که در تبلیغات انتخاباتی مطرح کرد فراموش کند. باید به دست مردم برسد. مردم ایران اگرچه با مشکلاتی مواجه هستند، اما همچنان پشت سر ایران هستند و در انتخابات شرکت کردند. بنابراین این حق مسلم آنهاست که انتظار داشته باشند که مشکلات آنها توسط رئیس جمهور منتخب کاهش یابد.

درخشان: مردم باید نیمی از کار خود را با حضور پررنگ در انتخابات ریاست جمهوری به پایان برسانند

درخشان ادامه داد: مردم ایران بارها ثابت کرده اند که به عهد خود وفادار هستند و این را در مرحله اول نیز به خوبی نشان دادند. مردم در این سال‌ها در کنار جمهوری اسلامی ایستاده‌اند و قطعاً با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رای، پای اعتقادات خود خواهند ایستاد و بار دیگر آن را ثابت خواهند کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال