اخبار اخبار فرهنگی

جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس و جایزه کتاب سال دفاع مقدس برگزار می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، نشست خبری بیست و دومین جشنواره انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس و جایزه کتاب سال دفاع مقدس همراه با رونمایی از پوستر بیست و دومین دوره کتاب ملی برگزار شد. دفاع مقدس. دفاع مقدس و با حضور علی اصغر جعفری معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، سردار سرتیپ دوم بسیج، مهدی امیریان، رئیس سازمان ادبیات دفاع مقدس حوزه دفاع مقدس. و سازمان تاریخ و جمعی از مسئولان، کارگردانان و نویسندگان، نشریه دفاع مقدس را امروز (سه شنبه) در پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس (ساختمان شهید سودگر) برگزار کردند.

سردار امیریان طی سخنانی در این دیدار گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب اسلامی برای افزایش صد برابری تولیدات دفاع مقدس اهمیت برگزاری این مراسم را دوچندان می کند. این رویداد ملی سابقه ای طولانی دارد که در این سال ها برگزار شد و یکی از رویدادهای ملی کهن در عرصه دفاع مقدس محسوب می شود.

رئیس ادبیات و تاریخ دفاع مقدس درباره هدف از برگزاری این رویداد گفت: یکی از اهداف این رویداد ارزیابی آثار منتشر شده با هدف تجلیل از ناشران و نویسندگان خلاق است.

وی افزود: در این رویداد تمامی آثار تولید شده در سال گذشته مورد ارزیابی قرار می گیرد. ما یک بخش ویژه برای ناشران اصلی خواهیم داشت. بحث تولید یک مسئله است و بخشی از آن اپیدمی کتاب در جامعه است.

سردار امیریان درباره هدف دیگر این جشنواره که انتخاب بهترین کتاب دفاع مقدس است، گفت: یکی از اهداف ما در این رویداد استعدادیابی و ارائه چهره های جوان و شاداب متکی به تربیت کارکنان جوان و مستعد است.

رئیس سازمان ادبیات و تاریخ دفاع مقدس افزود: حرکت به سمت ایجاد توانمندی های جدید و یا پتانسیل توانمندی های موجود در حوزه نهضت برای افزایش صد برابری تولید دفاع مقدس در حوزه دفاع مقدس کار خوبی است. ” “کتاب ها.”

وی در پایان گفت: توانمندی های ناشناخته ای داریم که می تواند یکی از اهداف این اتفاقات باشد.

مداوم

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال