اخبار اخبار فرهنگی

در اکران خصوصی «روایت ناتمام سیما» چه گذشت؟

تبلیغات بنری


به گزارش توژال، صمدی در این اکران ویژه که برای گروه فیلمبرداری و اصحاب رسانه در نظر گرفته شده است، ابراز امیدواری کرد که به ویژه جوانان بتوانند این فیلم را با موضوعی که از لحاظ اجتماعی پرهیجان است تماشا کنند و از آنها بازخورد بگیرند.

این فیلم در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و نقدهای متفاوتی در آن زمان دریافت کرد. از یک سو ارائه داستانی با الهام از میتو و زندگی یک خانواده ناکارآمد با واکنش منفی برخی از منتقدان بک و پن مواجه شد و از سوی دیگر بخشی دیگر از منتقدان شاهد ارائه فیلم بودند. مانند ضروری برای خانواده ها. در این فیلم خاص، نقدهایی به «روایت ناقص» سیما از جمله بازیگری، کارگردانی، موسیقی و… وارد شد.

در اکران ویژه سومین فیلم علیرضا صمدی، شخصیت هایی چون غزل شاکری، محمدرضا دلبک، حمیدرضا قربانی، حسین ماهینی (عضو سابق تیم ملی فوتبال)، عادل غلامی (عضو سابق تیم ملی والیبال)، الهام ایخوان، محمد حمزه ای، محمد حیدری، محمدامین کریم پور، دانیال نوروش، مهسا بووا، سیامک ادیب، هلیا امامی، زهرا بهروزمنش، مه لقا مینوش، حسین پورکریمی، امین مایری و… حضور داشتند.

بر اساس اعلام شورای اصناف، فیلم «داستان ناتمام سیما» از چهارشنبه ۲۲ تیرماه در سینماها اکران می شود.

حامد کاملی، آزاده صمدی، مهران احمدی، مسعود کرامتی، مریم سعادت، محمد حیدری، مهسا باوفا، دانیال نوروش و غزل شاکری بازیگران این فیلم هستند که محصول مشترک بنیاد سینمایی فارابی و بخش خصوصی است. توسط موسسه شهر فرنج توزیع می شود.

عکاسی از محمد رضا عبدولی.

شروع به نمایش فیلم کنید عادل غلامی و حسین ماهینی رمان ناتمام سیما را ارائه می کنند

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال