اخبار اخبار عمومی

پرداخت ۴۰ درصد حقوق به عنوان کمک معیشت ماهیانه به بازنشستگان بانک مسکن

تبلیغات بنری


دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن اعلام کرد

در جلسه هیأت امنای «مدیریت تعاون عطیه آمد» با حضور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن، 40 درصد از مبلغ حکم بازنشستگی به عنوان مستمری ماهانه به بازنشستگان پرداخت شد. صندوق پس انداز عطیه در رابطه با اصلاحیه بر اساس سابقه خدمت در بانک مسکن که تصویب شد.

پرداخت 40 درصد حقوق به عنوان کمک هزینه اقامت ماهانه به بازنشستگان بانک مسکن

به گزارش مجله توژال به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیپنوتیزم؛ در خصوص تصویب عملکرد و صورتهای مالی بنیاد همیاری عطیه امید برای سال مالی منتهی به 9 دی ماه 1402 آخرین روز، جلسه ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره تشکیل شد. بانک مسکن این مراسم با حضور اعضای هیأت امناء و مدیران بنیاد و جمعی از بازنشستگان این بانک برگزار شد.

مدیر عامل بانک مسکن وی در حاشیه این جلسه گفت: در این جلسه اعتبارات تخصیص آتی، جبران مزایای کارکنان و اصلاحات آن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: 40 درصد حقوق بازنشستگان به عنوان مستمری ماهانه (کمک معیشتی) از محل صندوق پس انداز آتی بر اساس تسویه حساب بر اساس تاریخ خدمت در سال جاری به بازنشستگان پرداخت می شود. بانک مسکن از ابتدای سال جاری این مهم ترین تصمیم این جلسه بوده است.

دکتر گفت. الحسینی: بر اتخاذ رویه هایی که منجر به افزایش رضایت همه ذینفعان اعم از کارکنان فعال و بازنشسته و مأموران وظیفه شود، تاکید شد.
لازم به ذکر است بازنشستگان حاضر در جلسه نیز مسائل و دغدغه های این دسته از همکاران و دکتر الحسینی مدیرعامل را مطرح کردند. بانک مسکن پس از بررسی این چالش ها، راهکارها و دستورات لازم را صادر کرد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال