اخبار اخبار تکنولوژی

مرکز پزشکی هسته‌ای، در محله خاوران دایر می‌شود

تبلیغات بنری


برای گزارش دادن گروه علوم و معارف اقتصاد ایران، رامن صرامی بروچانی وی در حاشیه مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین پژوهشکده و بخش خصوصی در زمینه ایجاد مرکز پزشکی هسته ای خاطرنشان کرد: با راه اندازی مرکز پزشکی هسته ای آخرین حلقه در این مرکز خواهد بود. زنجیره پزشکی هسته ای استقرار تشخیص و درمان سرطان سینه در یک پژوهشکده معتبر سرطان گامی اساسی در تحقق رسالت است. از جامعه .

وی تصریح کرد: با وجود پیشرفت های خوبی که در حوزه تجهیزات پزشکی در کشور حاصل شده است، در تامین تجهیزات پزشکی هسته ای گران قیمت مشکلاتی وجود دارد و با پیگیری های انجام شده موفق به جلب مشارکت سرمایه گذار بخش خصوصی در این زمینه شده ایم. زمینه تامین دستگاه های Pet Scan و Spect.

ادامه مطلب

مرکز پزشکی هسته ای در منطقه خاوران افتتاح می شود

صرامی فروشانی گفت: استفاده حداکثری از انرژی های بخش خصوصی و مشارکت مردمی در تامین نیازهای کشور در عرصه های مختلف در نامگذاری امسال مورد تاکید رهبر معظم انقلاب قرار گرفت. بر اساس قرارداد مشارکت پژوهشگاه و سرمایه گذار، مرکز مجهز پزشکی هسته ای در قالب یک پروژه مشترک با سرمایه گذاری دو هزار میلیارد ریالی بخش خصوصی در مدت یک سال پس از امضای قرارداد راه اندازی می شود. در ابتدا خدمات تشخیص زودهنگام سرطان را ارائه می دهیم و ما همچنان قادر به ارائه درمان های پیشرفته به بیماران خواهیم بود.

بر اساس اعلام موسسه تایید شده تحقیقات سرطان، دانشگاه الجهاد در بخش خصوصی نیز فعال است، زیرا با اشاره به گسترش موارد سرطان و کمبود شدید، در ایجاد مرکز پزشکی هسته ای با مرکز تایید شده تحقیقات سرطان همکاری می کند. که کشور در حوزه پزشکی هسته ای آسیب می بیند. در زمینه پیشگیری، تشخیص و درمان این بیماری و با توجه به مشکلات و نیازهای موجود در این زمینه تصمیم گرفتم در کمک به بیماران سرطانی سهیم باشم.

محمدمهدی آل ابراهیمی وی افزود: اکنون این فرصت مهم به لطف خداوند، آشنایی، همکاری و سرمایه گذاری مشترک با پژوهشکده سرطان دانشگاه معتمد الجهاد فراهم شده است.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال