اخبار اخبار سیاسی

نزدیکان بایدن سرنوشت او را در انتخابات تعیین می‌کنند

تبلیغات بنری


به گزارش سایت «توژال»، پس از اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا که بامداد جمعه به وقت تهران بین جو بایدن، رئیس جمهور کنونی و دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا برگزار شد، رسانه ها و چهره های دموکرات به شدت از عملکرد بایدن انتقاد کرد. حتی خواستار جایگزینی فرد دیگری برای ادامه تبلیغات انتخاباتی شدند.

آکسیوس روز شنبه نوشت که باید نظرات کارشناسان، یادداشت های سرمقاله، یادداشت های ستون نویسان نیویورک تایمز و محتوای شبکه های اجتماعی در انتقاد از رئیس جمهور ایالات متحده را نادیده گرفت، زیرا الیگارشی بایدن وظیفه او را برای ماندن یا کناره گیری از رقابت های انتخاباتی تعیین می کند.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که جیل بایدن، همسر والری بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، خواهرش تد کافمن (85 ساله)، دوست و مشاور قدیمی او و گروه کوچکی از مشاوران وی در کاخ سفید، تنها تصمیم گیرندگان در مورد این موضوع هستند. آینده بایدن

بایدن و گروه کوچکش بر این باورند که شانس بیشتری برای شکست دادن ترامپ نسبت به کامالا هریس، معاون خود دارد.

این در حالی است که نام هریس در میان نام چند دموکرات دیگر به عنوان جانشین بایدن برای ادامه مبارزات انتخاباتی 2024 ذکر شده است.

نزدیکان بایدن می گویند که هریس توانایی کسب آرای رای دهندگان میانه رو و بلاتکلیف را ندارد و در نتیجه شانس ترامپ را برای پیروزی افزایش می دهد.

حلقه کوچک بایدن نیز عملکرد ضعیف او در مناظره را تصدیق می کند، اما می گوید که او همچنان توانایی ارائه سخنرانی های احساسی را دارد، مانند سخنرانی مبارزات انتخاباتی اش جمعه شب در کارولینای شمالی.

بایدن در جریان این سخنرانی و در جمع حامیانش گفت: «حتی اگر نتوانم مثل قبل راه بروم و حرف بزنم، ترامپ همیشه در طول مناظره دروغ گفت و اوست که اقتصاد را نابود کرده است برای غلبه بر تراژدی های ترامپ و ما نباید به عقب برگردیم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال