اخبار اخبار عمومی

نسخه نجات اقتصاد ایران پیچیده شد

تبلیغات بنری


نسخه نجات اقتصاد ایران پیچیده بود

به گزارش مجله توژال؛ در شرایط کنونی، بخش بزرگی از افکار عمومی منتظر شنیدن سخنان صریح و مفصل از سوی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستند که منجر به ارائه راهکار کارشناسی برای هر یک از مسائل اقتصادی موجود می شود.

نتیجه نهایی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری حدود ساعت 12 ظهر امروز اعلام شد و مسعود مازیکیان با کسب 10 میلیون و 415 هزار رأی و سعید جلیلی با کسب 9 میلیون و 473 هزار رأی راهی دور دوم انتخابات شدند که تا 6 روز دیگر برگزار می شود.

در این شرایط به گفته کارشناسان و تحلیلگران، در حال حاضر اقتصاد موضوع اول کشور و موضوعی است که مردم از آن رنج می برند و از آن شکایت دارند. بر این اساس، بخش بزرگی از افکار عمومی منتظر شنیدن سخنان شفافی است که شامل جزئیات بیشتری از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری است که منجر به ارائه راهکار کارشناسی برای هر یک از مسائل اقتصادی موجود می شود.

نارضایتی در حوزه آب، برق، انرژی، صندوق های بازنشستگی، تورم بالای 40 درصد، گسترش فقر و بیکاری، مهاجرت جوانان، وجود انحصارهای متعدد در هر کالایی، بی ثباتی نرخ ارز و ابهام در نرخ بهره انتظارات، کاهش شدید سرمایه گذاری و کمبود شدید دستمزد کارمندان، کارگران و بازنشستگان در مقایسه با تورم، به ویژه موضوع فساد بخشی از فهرست پاسخ هایی است که افکار عمومی انتظار دارد. دو کاندیدایی که به مرحله دوم انتخابات راه یافتند و برای حل آن راهکار ارائه می دهند. متن کامل خبر را از خبرآنلاین بخوانید.

نسخه نجات اقتصاد ایران پیچیده بود

ایده های اقتصادی مسعود مازیکیان چیست؟

نسخه نجات اقتصاد ایران پیچیده بود

ایده های اقتصادی سعید جلیلی چیست؟

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال