اخبار اخبار ورزشی

ایران از گروه مرگ گریخت!

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، برنامه و زمان دقیق بازی های مرحله یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ یوفا مشخص شد.

با پایان مرحله گروهی، برنامه دیدارهای مرحله حذفی مشخص شد و در جذاب ترین دیدارها بلژیک و فرانسه به مصاف هم خواهند رفت و ایتالیا و سوئیس نیز به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

7 شکست دانش آموزان سوری مقابل ازبکستان در مسابقات قهرمانی آسیا!

7 کشتی گیر جوان ایرانی در رقابت های قهرمانی آسیا خطرناک ترین دیدارهای خود را به کشتی گیرانی از ازبکستان واگذار کردند.

تیم ملی کشتی فرنگی جوانان ایران با هدایت محسن سوریان با کسب 3 مدال طلا، 4 نقره و 3 برنز به مقام نایب قهرمانی آسیا دست یافت و نتوانست از عنوان قهرمانی این رقابت ها دفاع کند.

سه سهمیه المپیک در انتظار ورزشکاران ایرانی است

دو روز مانده به نهایی شدن رده بندی سهمیه المپیک سه ورزشکار ایرانی در رده بندی سهمیه فدراسیون جهانی دو و میدانی حضور دارند.

فدراسیون جهانی دو و میدانی رده بندی نهایی خود را 10 جولای اعلام می کند و بر این اساس تعدادی از ورزشکاران جواز حضور در المپیک 2024 را کسب می کنند.

ایران در گروه مرگ با قطر، ازبکستان/ژاپن، عربستان سعودی و استرالیا همگروه است

قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا برگزار شد.

قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 آسیا ظهر امروز در مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار شد و تیم های حاضر با رقبای خود آشنا شدند. در این مراسم امیرقلینی مدیر فنی تیم ملی فوتبال ایران، مهدی محمدنبی مدیرعامل تیم ملی و مهدی خراطی مدیر اجرایی تیم ملی حضور داشتند.

برنامه بازی های تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی 2026

تاریخ برگزاری دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران در مرحله سوم جام جهانی 2026 مشخص شد.

تیم ملی فوتبال ایران با برگزاری سومین دوره رقابت های مقدماتی جام جهانی 2026 در قاره آسیا در گروه A با تیم های قطر، ازبکستان، امارات، قرقیزستان و کره شمالی هم گروه شد.

واکنش القلانویی به ترکیب ایران در مقدماتی جام جهانی

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت که این تیم به عنوان یکی از دو تیم برتر گروه خود راهی جام جهانی خواهد شد.

امیر کالینوی درباره قرعه کشی مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 و مشخص شدن رقبای ایران در این رقابت ها گفت: تیم ها به هم نزدیک شده اند. نتایج جام ملت های اروپا نشان می دهد که دولت ها روی فوتبال سرمایه گذاری کرده اند و این باعث نزدیک شدن تیم های فوتبال به یکدیگر شده است.

برگزاری دیدار تیم ملی با کره شمالی در چین یا لائوس

تیم ملی فوتبال ایران در چین یا لائوس به مصاف کره شمالی می رود. رقابت های تیم ملی در مرحله سوم مقدماتی جام جهانی 2026 برگزار شد.

تیم ملی فوتبال ایران در این مرحله باید به مصاف کره شمالی برود. از آنجایی که هیچ فناوری VAR در کره شمالی وجود ندارد، بازی در لائوس یا چین برگزار خواهد شد.

سامورایی ها به نیمه نهایی لیگ ملت های والیبال راه یافتند

تیم ملی والیبال ژاپن با غلبه بر کانادا به مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا 2024 راه یافت.

امروز (پنجشنبه 16 تیرماه) مرحله یک چهارم نهایی لیگ ملت های والیبال 2024 آغاز شد و در اولین دیدار تیم های ژاپن و کانادا به مصاف یکدیگر رفتند.

باشگاه استقلال رسما خواهان جذب مهدی قائدی شد

به گزارش روزنامه امارات اسپورت، باشگاه استقلال رسما درخواست حضور مهدی قیدی را داد. مهدی قیدی که در دو فصل گذشته به صورت قرضی در تیم های استقلال و اتحاد کولپا بازی می کرد، دو سال دیگر با الاهلی قرارداد دارد.

او در فصل قبل با کولابا یونیون که مشتریان زیادی برای او به ارمغان آورد تحت تاثیر قرار داده بود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال