اخبار اخبار ورزشی

پرسپولیس باید بهتر از اورونوف و عبدالکریم را جذب کند

تبلیغات بنری


حمید درخشان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار توژال، درباره جدایی 3 بازیکن تاثیرگذار پرسپولیس اظهار داشت: به نظر من نباید کسی را به زور نگه داریم. وقتی بازیکنی تیم را دوست نداشته باشد طبیعتاً کیفیت فنی اش افت می کند. این تبادلات در همه تیم ها عادی است و نمی توان بازیکنی را تا پایان در تیم نگه داشت. پرسپولیس جای خودش را دارد و امیدوارم بازیکنانی که از این تیم رفتند بعدا پشیمان نشوند.

وی افزود: امیدوارم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات دوباره با برانوند قرارداد نبندد و از او چشم پوشی کند. چون به نظر من او دیگر با پرسپولیس نیست و دوم اینکه با احساسات هواداران بازی کرد. در حال حاضر باشگاه می تواند با کمک اسپانسرهای خود بهترین دروازه بان را جذب کند که برای هواداران تسکینی خواهد بود. اما خوشبختانه امیررضا رفیعی را داریم و در فصل قبل دیدیم که چقدر دروازه بان خوبی است.

درخشان: پرسپولیس بهتر از ارونوف و عبدالکریم جذب کند/ امیدوارم بیرانوند برنگردد

بازیکن پیشکسوت پرسپولیس درباره ورود خوان کارلوس گاریدو سرمربی اسپانیایی گفت: در فوتبال ایران نمی توان گفت مربی اسپانیایی یا کروات می تواند به تیم ها برسد چرا که همه ما شاهد بوده ایم که هر نوع مربی وارد کشور ما شده است. فوتبال در کشور نمی توانیم بگوییم لیگ ایران به این روش ها عادت کرده است و امیدوارم بتواند به سرعت دل هواداران را به دست آورد و بتواند با پرسپولیس بهترین نتایج را در آسیا کسب کند.

درخشان درباره حضور پرسپولیس در لیگ الیت آسیا خاطرنشان کرد: وقتی اسم لیگ الیت می آید به این معناست که چند سطح بالاتر از لیگ ماست و باید بهترین بازیکنان را در این مسابقات داشته باشیم. در حال حاضر برسولیس یک باشگاه خصوصی است و می توانیم بازیکنان خوبی هم جذب کنیم، امیدوارم مدیران باشگاه در صورت باز بودن سرمربی، بازیکنان بهتری نسبت به ارونوف و عبدالکریم حسن به خدمت بگیرند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال