اخبار اخبار عمومی

تولد بانک محلات ایران زمین با آغاز به کار نئوبانک باما/ ارائه خدمات بانک ایران زمین در اولین شعبه دیجیتال هیبریدی کشور

تبلیغات بنری


تولد بانک محلات ایران زمین با آغاز به کار نئوبانک باما / ارائه خدمات بانک ایران زمین در اولین شعبه دیجیتال هیبریدی کشور

به گزارش توژال به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین؛ اسفندماه سال گذشته مراسم امضای تفاهم نامه همکاری مشترک بین بانک املاک و مستغلات ایران و بنیاد آینده محلات با موضوع طرح ملی توانمندسازی محله با هدف ایجاد تحول، پیشرفت و توسعه در کشور برگزار شد. کشور. و همچنین اشتغال و رفاه شهروندان به ویژه جوانان این خطه امروز اجرایی شده است.

آقا محمدی در این مراسم با بیان اینکه شناخت نیازهای مشتریان به ویژه در مناطق کم برخوردار ضروری و موثر است، گفت: بانک زمین ایرانیان می تواند بررسی و بررسی رفتار و نیازهای این مناطق را به شرکت های زیرمجموعه خود بسپارد تا به این ترتیب رفتار و نیازهای این مناطق مورد بررسی قرار گیرد. این امکان برای مردم ایجاد شده است تا بتوانند نیازهای روزمره و معیشتی خود را از همان منطقه تامین کنند.

رئیس ستاد توانمندسازی زاغه نشینان افزود: با تامین کالاهای مورد نیاز مغازه داران و بنگاه های کوچک محلات از طریق ایجاد شبکه توزیع دقیق و منظم در 260 محله با حمایت بنیاد باما، کالاها و ملزومات می توانند محصولات را در محلات تحویل دهند. زمان و آنچه مورد نیاز است را با قیمت مناسب در اختیار تاجران و ساکنان قرار دهید.

آقامحمدی زاغه نشینی ها را عامل مهم توسعه شهری بیان کرد و گفت: توانمندی های موجود در این محله ها می تواند عامل موثری در ایجاد توانمندی های بزرگ در حوزه تجارت و بازرگانی باشد.

آقامحمدی شرایط تولید داخلی کشور را مساعد و قابل رقابت با نمونه های خارجی دانست و افزود: جوانان ما در مناطق کم رونق با همت خود در کارگاه های کوچک محصولات متنوعی از جمله پوشاک، کیف و کفش تولید می کنند که می تواند اثرگذار باشد. با حمایت آنها در بخش تولید داخلی گام بردارند و حتی با سایر کشورها ارتباط برقرار کنند.

رئیس ستاد توانمندسازی محلات کم برخوردار از استقبال شرکت های ساختمانی معتبر برای ساخت ساختمان و مراکز تجاری در این محلات خبر داد و خاطرنشان کرد: بانک زمین ایرانیان به عنوان مرکز توسعه محلات می تواند با این شرکت ها تعامل داشته و ساختار را تغییر دهد. این مناطق و توسعه آنها.
آقامحمدی گفت: ارزیابی نیازها و توانمندی های مشتری وظیفه بانک است. نقدینگی یعنی بها دادن به توانایی و نیاز مردم و ثروت محسوب می شود تا خوب تولید کنند، خوب کار کنند و خوب زندگی کنند.

وی کارکنان بانک زمین ایرانیان را دغدغه مند و کوشا معیشت مردم دانست و افزود: بانک زمین ایرانیان با ارزیابی دقیق محلات و با توجه به شرایط موجود اقدامات لازم را آغاز کرده است تا بتوانیم در این زمینه به نتایج مطلوب دست یابیم. کوتاه ترین زمان ممکن زمان.

در ادامه این مراسم عبدالمجید پورسید مدیر کل بانک ایران زمین به بیان همکاری هلدینگ فناوری اطلاعات بانک ایران زمین (جامپ) و بنیاد آینده سازان فروشگاه ها (باما) پرداخت و گفت: حمایت از کسب و کارهای کوچک. در کنار بخش‌های عمده می‌توان کمک شایانی به توسعه اقتصاد کشور و زندگی مردم کرد، بدون شک تقویت مناطقی که امکانات کمتری دارند می‌تواند فرصت مناسبی برای ارائه خدمات بانکی باشد.

پور سعید افزود: وقتی تلاش همکارانم در بانک زمین ایرانیان مشکلات معیشتی مردم را با تسهیلات کمتر برطرف می کند، استارت آپ ایجاد می کند، تولید داخلی را افزایش می دهد و در نهایت اقتصاد کشور را توسعه می دهد، ارزش زیادی دارد.

وی خاطرنشان کرد: بانک ایران زمین با تمام توان و توانمندی های خود در کنار زیرمجموعه های گروه با توانمندی های بسیار مطلوبی که در حوزه فناوری و فناوری اطلاعات ایجاد کرده است، نیازهای ساکنان این مناطق را پیگیری خواهد کرد تا بتوانیم این مسیر را طی کنید تا با همکاری بنیاد فروشگاه های آینده به نتیجه قابل قبولی برسید.

در این مراسم کاظم دهقان مدیرعامل شرکت جهان عمار پارس (JMP) اشتیاق همکاران برای اجرای این پروژه را امری مهم و ارزشمند دانست و گفت: تعامل بی نظیری بین موسسه، مجموعه شرکت ها و ایران صورت گرفت. بانک زمین. این امر تنها با پیگیری مستمر رئیس ستاد توانمندسازی کم شاپ ها امکان پذیر است

زمین در اختیار مدیران ارشد بانک ایران نبود.

دهقان درباره طرح بانک ایران زمین محل گفت: در طرح توانمندسازی محلات محروم حوزه های مختلفی از جمله تامین خوراک، پوشاک، مسکن، بهداشت، اشتغال و آموزش در نظر گرفته شده است که باید برنامه های عملیاتی برای هر کدام از آنها وجود داشته باشد تا به سمت ارتقاء بروند. کسب و کارهای مختلف در این بخش ها

زمین، مدیرعامل جامپ ضمن تشریح مدل کسب و کار این شرکت در پروژه بانک محلات در ایران گفت: پس از برگزاری بیش از 40 جلسه با همکاران و نمایندگان آینده سازان بنیاد محلات، اساسنامه و برنامه زمان بندی تنظیم شد. و نحوه کار الگوبرداری شد. به اشتراک گذاشتن، توضیح مسئولیت، تفکیک آنها و قراردادی منعقد شد که در نهایت منجر به طراحی اپلیکیشن باما و یک سرویس شخصی شد که می توانست خدمات بانکی را به مشتریان ارائه دهد.

دهقان با اشاره به اینکه بانکداری یک فعالیت مالی است که دارای حساسیت های امنیتی، عملیاتی و اجرایی و ماندگاری خاص خود است، افزود: ایجاد اپلیکیشن باما در این مدت زمان محدود، رکوردی بی سابقه در حوزه خدمات و پروژه های بانکداری دیجیتال است. در این زمینه. سطح است

وی راه اندازی شعبه دیجیتال هیبریدی را یکی از دستاوردهای چند ماه گذشته عنوان کرد و خاطرنشان کرد: با تلاش معاون فناوری اطلاعات و همکاران در امور شعب بانک ایران زمین، شعبه دیجیتال هیبریدی قادر به ارائه خدمات دیگر است. خدمات ایجاد شده است. خدمات حضور و غیاب با توجه به خدمات شخصی از جمله امکان ثبت اطلاعات، مستندات، استعلام های مختلف، شناسایی مشتریان، افتتاح حساب و صدور کارت بانکی در سریع ترین زمان ممکن راه اندازی شد.

مدیرعامل جم طراحی مرکز تماس یکپارچه باما را از دیگر کارهای این پروژه دانست و گفت: عملیات این مرکز با سند جامع تشریح مشکلات و نحوه رفع آنها تهیه و در فرم یک برنامه عمل برای افرادی که مشکل دارند یا سؤالاتی دارند که می توانند از آن استفاده کنند.

دهقان افزود: در حال حاضر کارت باما ایران زمین با تایید بنیاد طراحی و سفارشی سازی چاپ و ارسال می شود.

وی از آغاز فرآیند تسهیل نسبی خبر داد و گفت: با پتانسیلی که در قرارداد دیده ایم، به زودی می توانیم تسهیلاتی را در اختیار کاربران اپلیکیشن قرار دهیم. همچنین با استفاده از ظرفیت خدمات اعتباری و میزبانی مشترک با سایر باشگاه ها، شبکه تخفیف در حال انجام است و این شرکت ها با هماهنگی های انجام شده می توانند در اپلیکیشن BAMA خدمت کنند.

به گفته مدیرعامل جامپ، سرویس زنجیره تامین مالی در این اپلیکیشن اجرایی در گام بعدی به کاربران کمک می کند تا از اعتبار به جای گردش پول در تولید کالا و خدمات بین تولیدکننده اولیه و مصرف کننده نهایی استفاده کرده و اعتبار را تامین کنند. خدمات به آنها به روشی ایمن

در این مراسم قرارداد همکاری مشترک بین بانک هلدینگ فناوری اطلاعات ایران زمین محل (جامپ) و بنیاد مستقبل محلات (باما) تحت عنوان پروژه بانک ایران زمین محل به امضای نمایندگان دو طرف رسید.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال