اخبار اخبار ورزشی

بلاروس فقط با یک کشتی‌گیر در المپیک

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، کشتی گیران بلاروس 10 سهمیه المپیک گرفتند اما 9 ورزشکار این کشور از کمیته بین المللی المپیک دعوتنامه حضور در بازی ها دریافت نکردند. به همین دلیل افرادی مانند ایرینا کوروچکینا، ونسا کولودینسکایا، ماگودهبیب کادماگومدوف و همچنین آریان تیوترین، الکساندر گشتین، دنیس کرومنکوف و پاول گلینچوک المپیک پاریس را از دست دادند.

ویولتا ریبیکووا (53 کیلوگرم)، کریستینا سازیکینا (62 کیلوگرم)، ایگور آکولیچ (74 کیلوگرم)، ولادیسلاو کوزلوف (97 کیلوگرم)، ابوباکار خسلاخانوف (97 کیلوگرم) و دیمیتری زاروبسکی (130 کیلوگرم) قرار بود در بازی های المپیک شرکت کنند. فدراسیون کشتی بلاروس اعلام کرد که تنها یک کشتی گیر در این رقابت ها شرکت خواهد کرد.

بر این اساس تنها خصلاخانف کشتی گیر بلاروسی که در مسابقات جهانی بلگراد در وزن 97 قهرمان وزن 97 شده بود به این بازی ها اعزام می شود و بقیه نفرات حتی کسانی که می توانند در این بازی ها شرکت کنند به این مسابقات نخواهند رفت. بازی های المپیک.

هادی صرافی برای دومین بار در این رقابت ها نماینده وزن 97 کیلوگرم ایران خواهد بود. او در دور قبل به مدال برنز دست یافت.

بر اساس اعلام کمیته بین المللی المپیک، بازی های المپیک 2024 از 26 جولای تا 11 آگوست (5 تا 21 اوت 1403) در پاریس برگزار می شود.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال