اخبار اخبار ورزشی

احساس تلخ دالیچ بعد از تساوی برابر ایتالیا

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیم ملی فوتبال کرواسی در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی یورو 2024 به مصاف ایتالیا رفت.

کرواسی با گل مودریچ پیش افتاد و در آستانه کسب یک پیروزی ارزشمند قرار گرفت اما زاکانی در دقیقه 98 گل تساوی را برای آتزوری به ثمر رساند و کرواسی را در آستانه خروج از یورو 2024 قرار داد.

به گزارش اسپورت، دالیچ در نشست خبری پس از بازی گفت: دلم تلخ است زیرا این فاجعه دو بار برای ما اتفاق افتاد. پیش از این در بازی با آلبانی در آخرین لحظات گل تساوی را دریافت کردیم و در بازی امشب نیز این اتفاق تکرار شد و گل تساوی را به ثمر رساندیم. با این حال، من فقط می توانم به بازیکنان برای مبارزه و زحماتشان تبریک بگویم. آنها فداکاری کردند و تمام تلاششان را کردند اما واقعیت این است که این جام جام ما نیست.

وی ادامه داد: در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما در نهایت خوش شانس نبودیم. ما خوب جنگیدیم اما در آخرین لحظات گل تساوی را دریافت کردیم. در این جام دو ضربه پنالتی را از دست دادیم و در آخرین لحظات دو بار دروازه خود را باز کردیم. این تمام داستان است.

سرمربی کرواسی درباره شانس صعود گفت: همه چیز دست ما بود اما حالا چیزی در دست ما نیست. از همه کسانی که همراه ما بودند و تیم را تشویق کردند تشکر می کنیم. من خیلی متاسفم. احساس ناامیدی و ناامیدی می کنم.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال