اخبار اخبار ورزشی

مربی ایرانی بهتر از مربی درجه دو خارجی است

تبلیغات بنری


شهرام محمودی در گفت و گو با مجله توژال درباره عملکرد تیم ملی والیبال در جام ملت های 2024 اظهار داشت: متاسفانه تیم نسبت به دوره قبل عملکرد خوبی نداشت. البته سال گذشته عملکرد بسیار متوسطی داشتیم اما مسابقات امسال برای ما برای صعود به المپیک مهم بود. در دو هفته اول شرایط تیم اصلا خوب نبود اما در هفته سوم شرایط کمی بهتر شد. ما موفق شدیم دو بازی را ببریم و فکر می کنم می توانستیم بازی آخر را هم ببریم، اما نشد. به هر حال اتفاقی افتاده و مسئولان باید فکری برای آن کرده و تصمیم بگیرند. آنها باید اتاق فکر خوبی داشته باشند.

ملی پوش اسبق والیبال ایران اضافه کرد: لیگ ملت ها در این فصل برای والیبال ایران اهمیت زیادی داشت چرا که مقدماتی المپیک بود و باید نتیجه می گرفتیم اما خوب شروع نکردیم و کیفیت خوبی از بازیکنان ندیدیم. بازیکنان ممکن است مشکلات روحی و حتی جسمی داشته باشند. از نظر هماهنگی هم تیم ما اصلا آماده نبود و این را در نتایج هفته اول دیدیم.

وی درباره بائز و عملکردش گفت: از پارسال همه می گفتند منتظر انتخاب یک مربی بزرگ هستند و بعد بائز آمد. نه او را می شناختم و نه در سطح ملی مربیگری می کرد. اما اتفاقی افتاده و حالا که لیگ ملت ها تمام شده مسئولان باید دلایل این باخت ها را پیدا کنند و نقاط قوت و ضعف تیم ملی را شناسایی کنند تا در آینده رفع شود.

المحمودی گفت: باز 20 روز در کنار بازیکنانش بود. مربی باید بازیکنانش را از نظر روانی، تاکتیکی و تاکتیکی بیشتر بشناسد تا بداند چگونه از بازیکنانش در مراحل مختلف مسابقه استفاده کند، اما این وضعیت برایش پیش نیامد و دیدیم که تیم ترکیب ثابتی نداشت. . در دو هفته اول. ما هر بار با همان دک بازی می کردیم. این نشان می دهد که بیز به رسمیت شناختن کافی را دریافت نکرده است. در هفته آخر پیمان اکبری اوضاع بهتر شد. او چندین سال است که مربیگری می کند. او یک مربی ایرانی است و بازیکنان را از نظر روانی می شناسد. البته این هفته آخر بود و نمی توانست کار زیادی بکند.

ملی پوش اسبق والیبال ایران درباره انتخاب مربی خارجی یا ادامه حضور اکبری در تیم ملی والیبال گفت: اگر می خواهیم مربی درجه دو خارجی تعیین کنیم، بهتر است همان مربی را انتخاب نکنیم. اگر قرار است مربی خارجی بیاوریم، باید هزینه کنیم و مربی درجه یک بیاوریم و به دستمزد اهمیت ندهیم، همان مربیان ایرانی بهترین هستند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال