اخبار اخبار اقتصادی

قانون برنامه هفتم تا پایان هفته ابلاغ می‌شود

تبلیغات بنری


به گزارش «توژال» از سازمان برنامه و بودجه، داود منظور در جلسه مجمع نمایندگان سازمان برنامه و بودجه بر لزوم پیگیری مستمر برای دستیابی و جمع آوری کامل منابع و درآمدها تاکید کرد. در بودجه سال 1403 هجری شمسی اظهار داشت: کارگزار و امور تخصصی سازمان برای دستیابی به منابع بودجه باید نظارت مستمر داشته باشند و بر جمع آوری درآمدها نیز نظارت کامل و دقیق داشته باشند.

معاون رئیس جمهور افزود: لازم است طرح اجرای منابع بودجه 1403 توسط سازمان برنامه و بودجه با دستگاه های اجرایی موافقت و تصویب شود تا دستگاه ها برنامه ریزی های لازم را انجام دهند.

وی با بیان اینکه قرار است قانون برنامه هفتم در پایان هفته جاری ابلاغ شود، تصریح کرد: آیین نامه، دستورالعمل و اسناد راهبردی برنامه هفتم باید در مدت زمان تعیین شده تهیه، تصویب و ابلاغ شود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با تشکیل ستاد تدوین آیین نامه ها و دستورالعمل های برنامه هفتم پیشرفت در برنامه توسعه برنامه و بودجه، این کار تسریع می یابد.

منظور ادامه داد: به منظور اجرای هرچه بهتر وظایف و تکالیف سازمان برنامه و بودجه در کشور، امور آموزش و پرورش به امور جداگانه تفکیک شده است و از این پس آقای رضا عوض پور سرپرست اداره کل آموزش فنی حرفه ای و فنی خواهد بود. و غلامرضا خگسروی به عنوان سرپرست امور آموزش عالی، تحقیقات و فناوری فعالیت خواهند کرد.

ابلاغ قانون برنامه هفتم در پایان هفته/ لزوم پیگیری مستمر برای دستیابی به منابع بودجه

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور جناب آقای علی رحمانی نیز به عنوان سرپرست سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان قزوین منصوب شد.

بر اساس این گزارش، جلسه نمایندگی مجمع نمایندگان سازمان برنامه و بودجه امروز (دوشنبه 13 تیرماه) تشکیل شد و در این جلسه گزارش هایی درباره «وضعیت دستیابی به منابع در سه ماهه اول» ارائه شد. سال 1403 هجری قمری» و «وضعیت عملکرد تخصیص بودجه در سه ماهه اول سال 1403»، «اقدامات انجام شده برای راه اندازی سامانه مبادله موافقتنامه»، «آخرین تحولات آیین نامه بودجه سال 1403». قانون» و «آخرین تحولات آیین‌نامه‌ها، دستورالعمل‌ها و اسناد راهبردی برنامه هفتم پیش‌رو» از سوی معاونان ذی‌ربط ارائه شد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال