اخبار اخبار سیاسی

ورود خودروی جدید به ناوگان تاکسیرانی کشور

تبلیغات بنری


مرتضی زمانی در گفتگو با توژال. وی با اشاره به اینکه طرح نوسازی و توسعه تاکسی ها با هدف ارتقای کیفی خدمات حمل و نقل عمومی، کاهش آلودگی هوا و توقف ناوگان فرسوده تاکسیرانی در حال اجراست، گفت: 511 هزار دستگاه خودروی واردا موتورز به عنوان خودرو جدید تولید می شود تاکسی باکیفیت و مطلوب که قیمت مناسبی با استاندارد آلایندگی یورو 5 دارد.

مدیرعامل انجمن حمل و نقل مسافر شهری کشور قیمت فعلی این خودرو برای ناوگان تاکسیرانی را 750 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این خودرو در دو بخش توسعه و نوسازی وارد این ناوگان می شود و متقاضیان باید درخواست خود را به سازمان تاکسیرانی ارسال کنند. تاکسی یا مؤسسه حمل و نقل مسافر و شهری که باید در آن اعلام شود تا زمان تکمیل مراحل اجرای پروژه با هماهنگی این اتحادیه در آنجا قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه مراحل شماره گذاری و ورود به ناوگان تاکسیرانی انجام شده است، افزود: ناوگان فوق با تسهیلات ارزان بانکی به متقاضیان واگذار می شود.

مدیرعامل انجمن حمل و نقل مسافر شهری کشور گفت: با توجه به انباشت زیاد در ناوگان تاکسیرانی، استفاده از ظرفیت تمامی شرکت های خودروسازی در این بخش می تواند گام مهمی در کاهش میزان فرسودگی و در نتیجه افزایش سطح کیفی تاکسیرانی باشد. ناوگان در این منطقه

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال