اخبار اخبار اقتصادی

مشخصات کی ام سی a5

تبلیغات بنری


مشخصات KMC A5

کرمان موتور مشخصات KMC A5 را در سایت خود منتشر کرده و به زودی عرضه رسمی آن در کشور آغاز خواهد شد. این خودرو در واقع یک خودروی کاملا جدید SWM G01F Safe Khodro است که در سال 2019 مونتاژ و به مشتریان تحویل داده شد.

اکنون این خودرو با برند KMC آماده ورود به بازار است و انتظار می رود در بازار به موفقیت بزرگی دست یابد. در این مقاله در مورد مشخصات فنی، ظاهر و کیفیت سواری این خودرو بیشتر توضیح می دهیم.

مشخصات ظاهری و KMC A5

KMC A5 یک خودروی نسبتا قدیمی است و طبیعی است که نمی توانیم استانداردهای طراحی بین المللی مدرن را در آن ببینیم که اتفاقاً در بسیاری از خودروهای چینی شاهد آن هستیم.

کرمان موتورز این خودرو را با کیت بدنه F عرضه می کند که حداقل ظاهر جدیدتری به آن بخشیده و در مقابل رقبای مدرن ترش ایستادگی می کند. به طور کلی، نه چیز زیادی برای گفتن در مورد طراحی A5 وجود دارد و نه چیز زیادی برای گفتن در مورد آن وجود دارد.

طراحی داخلی KMC a5

مشابه طراحی بیرونی، طراحی داخلی KMC a5 نیز قدیمی است. فرمان، صندلی‌ها و داشبورد کاملاً مشابه SWM G01F هستند و تنها به‌روزرسانی‌هایی در واحد کنترل گیربکس وجود دارد.

در عین حال کیفیت مواد به کار رفته در کابین این خودرو قابل قبول است و تجربه SWM نشان داده است که مصرف این خودرو به طور کلی کم است و دستگاه های داخلی خودرو به کندی صدا تولید می کنند.

ارگونومی قطعات کابین نیز خوب است و صندلی ها پوشش مناسبی برای راننده و سرنشینان دارند. سقف بلند و فاصله مناسب بین محورهای خودرو باعث می شد که همه سرنشینان فضای کافی داشته باشند.

دید از جلو و کناره ها متناسب با ابعاد بدنه کافی است و نقاطی که دید محدودی دارند با کمک آینه های بزرگ، دوربین 360 درجه و سنسورهای مختلف قابل مشاهده هستند.

مشخصات فنی KMC A5

مشخصات KMC A5

تفاوت خاصی بین KMC A5 و محصول ایمن خودرو از نظر موتور وجود ندارد. همان موتور 1.5 لیتری توربوشارژ با قدرت 155 اسب بخار و حداکثر گشتاور 212 نیوتن متر در این خودرو تعبیه شده است.

تفاوت اصلی KMC A5 و SWM G01F در جعبه دنده آنهاست. موتور کرمان دارای گیربکس هفت سرعته دوکلاچه است که تفاوت قابل توجهی با گیربکس 6 سرعته اتوماتیک G01F دارد.

با توجه به تکنولوژی مدرن تر گیربکس اتوماتیک دوکلاچه، انتظار می رود KMC شتاب بهتری داشته باشد، اگرچه استهلاک گیربکس های دوکلاچه چینی زیاد است و این می تواند یک نقطه منفی برای A5 باشد.

جزئیات مشخصات فنی KMC A5 را در جدول زیر مشاهده می کنید:

نوع موتور

توربوشارژر بنزینی خطی

اندازه موتور

1.5 لیتر

سیلندر/شیر

4/16

حداکثر قدرت

155 اسب بخار

حداکثر گشتاور

212 نیوتن متر

بردار حرکت

7 سرعته با کلاچ روغنی

انتقال انرژی

سیستم محرک چرخ جلو

شتاب صفر تا صد

12.2 ثانیه

حداکثر سرعت، بیشینه سرعت

180 کیلومتر در ساعت

مشخصات KMC A5 را می توانید در لینک زیر با جزئیات بیشتر مشاهده کنید:

بررسی مشخصات فنی کی ام سی A5

گزینه ها و ویژگی های KMC A5

مشخصات KMC A5

آپشن های A5 شاید 5 سال پیش عالی بوده اند، اما امروزه جزء لاینفک اکثر خودروهای چینی هستند و از این نظر شاید نمره قبولی به کرمان موتور سخت باشد. از جمله امکانات رفاهی و ایمنی موجود در این خودرو می توان به موارد زیر اشاره کرد:

سقف پانوراما، کنسول وسط با جعبه خنک کننده، آینه های جانبی تاشو برقی، تنظیم برقی برای صندلی راننده و سرنشین جلو، گرم کن و خنک کننده صندلی راننده، تهویه مطبوع اتوماتیک با دریچه های تهویه مطبوع برای سرنشینان عقب، شارژر بی سیم، آینه وسط الکتروکرومیک 6 کیسه هوا، سنسور جلو و عقب، دوربین 360 درجه، ترمز دستی برقی با قابلیت نگه داشتن خودکار، فرمان برقی، فناوری LED در چراغ های خودرو، روشنایی کابین با قابلیت تغییر رنگ، فرمان D شکل، سیستم رادار نقطه کور. ، سیستم هشدار برخورد و خروج از خط و دوربین ثبت رویداد یک صفحه نمایش مرکزی 10.4 اینچی و یک ساب ووفر دیجیتالی 7 اینچی.

کیفیت سواری KMC A5

بررسی KMC A5 را با قرار گرفتن در پشت فرمان ادامه می دهیم. این خودرو برای رانندگی نرم و بی صداتر از آن چیزی است که فکر می کردیم.

البته تغییر گیربکس KMC به خوبی تاثیر خود را نشان می دهد و کندی و تاخیری که در خودروی ایمن خودرو وجود داشت را نمی بینیم. هماهنگی گیربکس و موتور قابل قبول است و خودرو در سربالایی ها کشش خوبی دارد.

از نظر پایداری و هندلینگ در سرعت های معمولی، وضعیت KMC A5 قابل قبول (یا شاید هم عادی) است و احساس عدم اطمینان به راننده و سرنشینان منتقل نمی شود. اما در سرعت های بالا به دلیل ارتفاع بدنه باید مراقب حرکات جانبی و ناپایداری احتمالی بود.

به طور کلی از نظر نرمی حرکت و فرمان نمی توان از آن انتظار کیفیت یک سدان مدرن را داشت، اما به عنوان یک کراس اوور در این ابعاد، مشخصات رانندگی آن قابل قبول است، می تواند به عنوان یک خودروی خانوادگی مورد استفاده قرار گیرد و به ویژه جذاب باشد. به جوانانی که می خواهند خودشان باشند.

رقبای KMC A5 در بازار ایران

قیمت SWM G01F در بازار چین حدود 16000 دلار است و پیش بینی می شود KMC نیز با قیمت کمی بالاتر (شامل هزینه های اضافی مانند گمرک، مونتاژ و …) به بازار ایران عرضه شود.

در این محدوده، هایما S5، هایما S7، MVMX 55 Pro و Tigard این به خریدار کمک می کند تا گزینه نهایی را انتخاب کند.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال