اخبار اخبار فرهنگی

رونمایی از پوستر فیلمی با بازی ثریا قاسمی

تبلیغات بنری


به گفته این کارشناس اقتصادی ایران، ثریا قاسمی بازیگر بسیاری از فیلم‌های «نامزدی»، «شام آخر»، «میشم»، «دعوت»، «دختر شیرین»، «معادله»، «محاکمه» و ابوالعبد.» «دیگر» و «ویلاها» را در مجموعه خود دارد سال گذشته در فیلم «پرواز 157» بازی کرد و امسال تصویرش در فیلمی جدید روی پرده نقره ای ظاهر می شود.

این بازیگر در سال های اخیر در اکثر سریال های تلویزیونی حضور داشته و به زودی فیلمی با بازی او در سینماها به نمایش در می آید.

فیلم سینمایی «حبس مجادیر» به کارگردانی محمد حسام حدادیان قرار است تا چند روز آینده در سینما هنرپره اکران شود.

«زندان منشی» اولین فیلم بلند محمد حسام حدادیان کارگردان است که به موضوعی اجتماعی و معضلی خانوادگی می پردازد.

طبق اطلاعیه روابط عمومی فیلم، این فیلم که پیش از این در جشنواره های لندن لیفت آف و لیفت آف توکیو شرکت کرده بود، در گروه سینمایی هانرو تزاربا در آستانه اکران است و پوستر آن فاش شد.

در خلاصه این فیلم آمده است: وحد برای فرار از پرداخت مهریه و کار در سایت شرط بندی تصمیم به فرار و خروج غیرقانونی از کشور می گیرد و در راه با مشکلاتی مواجه می شود.

مهدی کوشکی، سیاوش شیرقی پور، وحید نکراد، پیمان مقدم، مهرداد ضیایی، یلدا عباسی، زهرا نامور، علیرضا مویدی، وحید میرزابیگی، زینب شعبانی، سید جواد یحیفی، ثریا قاسمی به همراه مرسانا حدادیان و ایلان در این فیلم حضور دارند.

دیگر بازیگران فیلم «زندان لیسانسه» عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: ابوالفضل نباتی، تهیه کننده: مهران مهدویان، طراح گریم: نوید فرح مرزی، صدابردار: علی ذوالفقاری، منشی صحنه: آزاده جهانبخش، طراح صحنه و لباس: میلاد. . آجودانی، تدوین: شیدا جرجی، دستیار اول کارگردان و تنظیم کننده: مهرنوش حسینی، طراح پوستر: وحید عبدالحسینی، مدیر تولید: سیامک بهجیب و علی رستم نیا، معاونت تولید: شیما انصاری، مدیر خرید: خسرو زنگنه تبار، اصلاح رنگی معین: . اسحقی، صدابردار: سیاوش حیدری، نویسنده: ابراهیم نصیری، پخش بین المللی: Unirama Films، موسیقی: شهاب سلیمی، طراحی لوگو: علی شجاع، تصویربردار پشت صحنه: محمود ناقل، عکاس: فاطمه تقفی، طراح اکشن: سروش محرابیان. مدیر روابط عمومی: محمد زکی زاده.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال