اخبار اخبار ورزشی

سپاهان با جانشین نیازمند به توافق رسید

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، تیم فوتبال سپاهان-اصفهان توانست پس از یازده سال با شکست بانک سنجان عنوان قهرمانی جام حذفی را از آن خود کند.

طلای بوشان با پایان فصل و شروع فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب و تمدید بازیکنان در کادر فنی این تیم است. از آنجایی که به نظر می رسد این تیم برخلاف سال های گذشته در فصل جاری خروجی های زیادی خواهد داشت، از ابتدا برای تمدید قرارداد بازیکنان کلیدی خود وارد مذاکره شده اند.

سپاهان با جانشین نیازمند به توافق رسید

با پیگیری های خبرنگار توژال مشخص شد کیما میرزازاد برای تمدید قرارداد با سپاهان به توافق اولیه رسیده است. در سال 1400 با قراردادی 3 ساله از تیم نساجی مازندران به سپاهان رفت و کم کم به تیم اصلی این تیم راه یافت. وی در این فصل 9 بازی در لیگ برتر و 4 بازی در جام حذفی انجام داد به طوری که تقریباً در یک سوم مسابقات تلیموشان حضور داشت.

در اقدامی جالب اگرچه میرزازاده در دیدار نیمه نهایی مقابل گل گهر مرتکب خطا شد اما خوزه مورائس در دیدار فینال مقابل مصرفسنجان نیز از آن استفاده کرد که این دروازه بان با کلین شیت جام قهرمانی را بالای سر برد. جدا از بازی نیمه نهایی، میرزازاد توانست سه بازی قبلی تیمش را با کلین شیت به پایان برساند.

سپاهان با جانشین نیازمند به توافق رسید

از آنجایی که شایعات زیادی درباره آینده پیام فریش به گوش می رسد و هنوز مشخص نیست که او در فصل آینده چه شرایطی خواهد داشت، سپاهان با میرزازاده به عنوان جانشین احتمالی او به توافق رسیده است. این دروازه بان 27 ساله سابقه بازی در رده های جوانان، جوانان و آمید ایران را در کارنامه خود دارد و در مقطعی از دوران کارلوس کی روش تجربه حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان را نیز داشت.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال