اخبار اخبار ورزشی

مهم نیست حریف بعدی چه تیمی خواهد بود

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، دور سوم مرحله گروهی یورو 2024 امشب (یکشنبه 3 تیرماه) با برگزاری دو دیدار در پایان مسابقات گروه اول آغاز می شود. در یکی از این دیدارها دو تیم نوظهور آلمان و سوئیس برای تعیین سرگروه به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سرمربی تیم ملی آلمان پیش از بازی با سوئیس گفت: سوئیس حریف بسیار خوبی است و مطمئناً قوی ترین حریف ما در این گروه است. سوئیس از نظر کیفیت بازیکنان شرایط بسیار خوبی دارد. در این دیدار چالش بزرگی داریم اما می خواهیم در دیدار سوم نیز پیروز شویم. قطعا برای پیروزی مقابل سوئیس قوی به میدان خواهیم رفت. نمی توانیم در مرحله حذفی بر حریف خود تأثیر بگذاریم و حریف انتخاب کنیم، اما می توانیم ریتم بازی خود را حفظ کنیم. مهم نیست حریف بعدی کی خواهد بود.

یولیان ناگلزمن درباره استراحت دادن به بازیکنان تیمش که یک اخطار دریافت کردند، گفت: مورد کارت زرد را برای بازیکنانم در نظر نمی گیرم. اگر من بازیکن بودم و فقط به خاطر اینکه یک نفر به خاطر کارت زرد روی نیمکت بود بازی می کردم، بی احترامی به من بود. هیچ بازیکنی نمی تواند به دلیل یک اخطار به بازیکن دیگر بازی کند. ما تیم خوبی داریم و همه بازیکنان شرایط بازی خوبی دارند.

یکی از بازیکنانی که ناگلزمن به او تکیه خواهد کرد، ایلکای گوندوگان است. سرمربی تیم ملی آلمان در ادامه به تمجید از این بازیکن پرداخت و افزود: او را به عنوان ستون تیم می بینم. گوندوگان در سال های اخیر دوران بسیار جالبی را هم در سیتی و هم در بارسلونا سپری کرده است و اکنون در تیم ملی روی او حساب می کنیم.

سرمربی فدراسیون فوتبال آلمان با اشاره به مصدومیت لروی سانه و نیمکت نشینی او گفت: نگران تکرار مصدومیت او هستیم. او در پایان فصل حدود پنج هفته تمرین نکرد. مدتی طول می کشد تا لروی به ریتم بازی بازگردد. می دانم که هیچ بازیکنی دوست ندارد روی نیمکت بنشیند، اما باید وضعیت همه بازیکنان را به طور کامل بررسی کنیم.

یکی از بازیکنان سوئیسی آشنا برای بسیاری از بازیکنان تیم ملی آلمان، گرانیت ژاکا است که در لیگ برتر انگلیس و بوندسلیگا آلمان بازی کرده است. ناگلزمن در پایان درباره این بازیکن گفت: او فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشت و برای لورکوزن بسیار مهم بود. ژاکا همچنین بازیکن بسیار مهمی برای سوئیس است. او کاریزمای بالایی دارد.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال