اخبار اخبار ورزشی

معادلات صعود پیچیده شد؛ برتری بلژیک مقابل رومانی با درخشش کوین

تبلیغات بنری


به گزارش سایت توژال، دیدار تیم های ملی فوتبال بلژیک و رومانی در چارچوب مرحله دوم رقابت های جام ملت های اروپا (یورو 2024) از ساعت 22:30 در ورزشگاه کلن (رهین انرژی) برگزار شد. داور مسابقه سیمون مارسینیاک و در نهایت این دیدار با برتری 2-0 بلژیک به پایان رسید.

بلژیک به سرعت توانست در عرض دو دقیقه گل اول را به ثمر برساند. روملو لوکاکو در محوطه جریمه پاس دوکو را دریافت کرد و در پشت محوطه جریمه توپ را برای شوت زدن تیلمانز قرار داد این بازیکن که در بازی گذشته در ترکیب نبود، خیلی سریع با یک ضربه دقیق به گوشه رومی موفق شد. گل دومنیکو تدسکو برای اثبات

معادلات صعود پیچیده شده است.  بلژیک با درخشش کوین رومانی را پشت سر گذاشت

معادلات صعود پیچیده شده است.  بلژیک با درخشش کوین رومانی را پشت سر گذاشت

بعدها بلژیک به خصوص روملو لوکاکو موقعیت های زیادی داشت و یک بار لوکاکو حتی موفق شد با پاس کوین دی بروین دروازه رومانی را باز کند اما این گل توسط کمک داور ویدیویی (VAR) به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

این پایان کار نبود و بلژیک در دقیقه 80 موفق شد اختلاف را به دو گل برساند. توسط مدافعان رومانیایی و این بازیکن توانست گل دوم را به فلورین نیتا بزند.

معادلات صعود پیچیده شده است.  بلژیک با درخشش کوین رومانی را پشت سر گذاشت

بلژیک، رومانی، اسلواکی و اوکراین در گروه پنجم این رقابت ها قرار دارند و با برتری اوکراین در دور دوم اسلواکی شرایط صعود در این گروه تا حدودی پیچیده شده است. با این نتیجه چهار تیم 3 امتیاز تفاضل گل را به دست آوردند و رومانی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت و تیم های بلژیک، سووا و اوکراین در رده های بعدی قرار گرفتند و ماموریت تازه کارها را تکمیل کردند. تیم های این گروه تا روز پایانی تمدید می شوند.

ترکیب اصلی تیم ملی بلژیک:

کئون کاستیل، تیموتی کاستین، آرتور تته، ووت وایس، یان ورتونگن، یوری تیلمانز، آمادو اونانا، دودی لوکاکو، کوین دی بروین، جرمی دوکو و روملو لوکاکو.

ترکیب اصلی تیم ملی رومانی:

فلورین نیتا، نیکوسر پانکو، آدری پورشا، رادو دراگوسین، آدری راتیو، ماریوش مارین، والنتین میهیلا، نیکولای استانچیو، رضوان مارین، دنیس مان، دنیس دراگوس.

تبلیغات بنری

khabarfarsi به نقل از توژال